marjolein927.reismee.nl

Sun sea and beach.. happy days

Lieve allemaal,


Hoe gaat het met jullie daar? Hier gaat alles nog steeds goed, begin nu zelfs t gevoel te krijgen dat de tijd steeds sneller gaat. Ik zit hier nu bijna op de helft van de tijd.. Zo raar, ik wil er nog niet aan denken om hier weg te gaan.


Afgelopen week moest er natuurlijk weer gewerkt worden zoals gewoonlijk maar gelukkig was er nog genoeg tijd voor leuke dingen! Dinsdag avond hadden we een voetbal quiz in de hostel. Helaas waren er maar heel weinig mensen gekomen dus dat was wel een beetje zielig voor die gene die het had georganizeerd. Maar gelukkig was het nog een hele leuke avond geworden.


Woensdag avond gezellig met wat vrienden naar Shore by O gegaan. Een heel leuk strandtentje waar ze elke avond live muziek hebben. Nja t spreekt eigenlijk wel voor zichzelf, wat wil je nog meer! Dat is trouwens wel iets om op te merken hier, overal waar ik heen ga, barretjes, pubs, clubs, strandtentjes, overal draaien/spelen ze mooie muziek, oude muziek, nieuwe muziek, een perfecte mix!


Donderdag was hier ook dag van de arbeid, gelukkig word die hier gevierd met een dagje vrij ipv een dagje werken. Onze huisbaas had ons nog beloofd om ons mee naar Galle te nemen dus daar zijn we sochtends (te) vroeg naar vertrokken. Eerst zijn we daar naar Galle ford gegaan. Heel mooi en leuk om gezien te hebben. Best grappig ook want het voelde alsof ik ergens anders was. Ze hadden daar klinkers liggen! die had ik hier nog niet gezien op straat. Dus daar was wel duidelijk nog iets van Nederland terug te zien. Daarna zijn we naar Jungle beach gegaan, wat blijkbaar een van de mooiste stranden van Sri Lanka is. Echt heerlijk, t voelde even alsof ik in een paradijs was. Dat gevoel heb ik hier trouwens wel heel vaak, het is zo\'n mooi land! Maar daar dus een paar uur geweest, lekker gezwommen en in een strand tentje gezeten. Heerlijk! Daar ga ik zeker nog een keer naar toe.


Daarna zijn we naar een plaatsje ergens tussen colombo en galle geweest. Daar zijn we naar een nieuwjaars feestje geweest van mijn huisbaas zn vorige werk. Daar waren ze allemaal spelletjes, toneelstukjes en drankjes aan het doen. Heel geinig om te zien. Daar heb ik ook voor het eerst mijn rice en curry met de hand gegeten haha. En ik moet zeggen dat ging best goed! Toen we thuis waren meteen ff gaan douche en besloten dat ik nog te veel energie over had dus ben ik maar even naar het park gelopen om daar van de zonsondergang te genieten. Echt een geweldige dag, zo zou ik elke dag mn dag wel door willen brengen.


Vrijdag moest er toen helaas wel weer gewerkt worden maar gelukkig hadden we het weekend in zicht dus was dat niet zo erg. Savonds hadden we een feestje op kantoor, nog voor nieuwjaar, omdat mathijs bijna gaat en omdat ze hier van drinken houden. Dat was ook wel duidelijk te zien. Uiteindelijk was ik volgens mij de enige die nog nuchter was aangezien arrack niet bepaald mijn beste vriend is. Ik vraag me nog steeds af hoe iedereen zich de dag erna heeft gevoeld, waarschijnlijk niet zo goed als mij haha


Zaterdag had ik een heerlijk dagje voor me zelf en ben ik lekker gaan winkelen, ik ging voor een portomonee en mascara en kwam thuis met een jurkje, 5 shirtjes, een kort broekje, oorbellen en n zonnebril hahah. Ik denk dat ik binnekort maar even terug moet gaan. Ergens op de avond besloot ik dat ik uit wou gaan dus toen Mathijs maar meegesleept naar Floor by O en daar een leuke avond gehad. Zondag weer een dagje geslapen en toen savonds naar Shore by O gegaan om nog een even een drankje te doen. Alweer een hele geslaagde week.


Deze week moest er weer hard gewerkt worden. Gister en eergister hadden we meetingen bij srilankan airlines. De eerste dag om onze concepten nogmaals te presenteren aan onze contact persoon daar en gister om ons bedrijf en de concepten te presenteren aan de chief marketing. Dat vond ik toch wel heel erg spannend maar het was gelukkig heel goed gegaan en ze waren heel tevreden. We hebben eigenlijk onze concepten allemaal kunnen verkopen terwijl we nog niet eens prijzen hebben gegeven dus beter kan eigenlijk niet. Nu komt het aan op het allemaal daadwerkelijk te gaan plannen en uitvoeren. Ik vind dit wel echt het leukste tot nu toe want dit zijn ideeen die wij zelf hebben verzonnen dus dan is het wel super als ze dan realiteit worden.


Onze baas was ook heel erg tevreden en trots op ons. Nadat we er anderhalf uur over hadden gedaan om richting huis te rijden na de meeting zijn we uiteindelijk naar een barretje gegaan en zouden we daar twee biertjes gaan drinken. Dat was niet helemaal gelukt. Die twee werden er meerdere en toen kwamen er nog vrienden van mijn baas en toen zijn we uiteindelijk naar FDO´s gegaan, een bar ergens anders in colombo. Rond half 2/ 2 uur zijn we naar de karaoke bar die daarboven zit gegaan en begon mijn baas te zingen. Dat was opzich wel grappig maar ik vond die muziek daar beneden toch iets beter haha. Uiteindelijk zijn we rond half 3 naar huis gegaan. Weer een veel te lange dag dus uiteindelijk besloten dat we vandaag een paar uurtjes later zouden beginnen. Het zag er toch niet naar uit dat de baas vandaag naar het werk zou komen en tot nu toe hebben we nog gelijk gekregen haha


Voor de mensen die zich dit afvroegen, nee ik ben nog niet verliefd geworden en zal dat ook niet worden. Ik zal jullie teleur moeten stellen maar eind Augustus kom ik gewoon weer terug. Zo snel komen jullie niet van me af ;)


Nog een leuk nieuwtje, Rian heeft haar ticket naar Sri Lanka geboekt en zal me eind juni/begin juli komen bezoeken. Heel erg leuk, ik heb er nu al zin in!


Dit was het wel weer voor nu, tot snel!


Liefs uit Sri Lanka,


xx Marjolein

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active