marjolein927.reismee.nl

Because I\'m happy..

Wat een week was het weer, ontzettend druk maar weer helemaal super..


Zoals ik de vorige keer al vertelde was het woensdag avond weer pubnight in Manchester. Weer een super gezellige avond. Ook was t weer redelijk laat geworden dus weer een kort nachtje gehad.


Donderdag moest er gewoon weer gewerkt worden. Eerst van 9 tot 5 en savonds weer opnieuw aangezien we moesten opbouwen voor een evenement die dag erna. Dus om 7 uur mocht ik weer opnieuw beginnen. Helaas denken ze hier niet allemaal logisch na dus helaas duurde t allemaal nog al lang en was ik uiteindelijk pas om 3 uur thuis. Toen mn wekker maar weer om half 6 gezet en snel gaan slapen. Na ongeveer 2 uur geslapen te hebben waren we om 7 uur weer in het Hilton waar het evenement was. Heel erg vermoeiend zo maar gelukkig is het niet elke week zo. Het evenement was goed gegaan en dan klant was erg tevreden en dat is toch t belangrijkste. Na het evenement alles snel afgebroken en terug naar het kantoor gebracht. Rond 4 uur was ik thuis dus dat was mn dagje wel weer. Thuis eerst even n heerlijk koud biertje gedronken met de gedachte om daarna te gaan slapen voordat ik weer moest gaan naar een feestje. Dat was er uiteindelijk niet meer van gekomen dus toen snel ff gedouched en klaargemaakt en toen weer gegaan.


We hadden weer een afscheidsfeestje bij een of andere strandtentje, weer heel gezellig maar natuurlijk ook jammer om weer iemand te zien gaan.


Zaterdag ochtend maar eerst even goed geslapen maar helaas was ik al veel te vroeg wakker. sochtends vond ik het toch wel jammer dat ik niet in nl was aangezien mn hele familie gezellig met zn allen op vakantie is en de rest van nederland koningsdag aan het vieren is. Gelukkig was die gedachte al snel weg. Ik had namelijk met een vriendin hier eerder deze week al afgesproken om zaterdag gezellig met zn tweetjes te gaan relaxen. Om half 1 ben ik naar Galle face gegaan waar we hadden afgesproken. Daar eerst heerlijk langs het water gelopen en daar naar richting een restaurantje gegaan in the old Dutch hospital. Daar hebben we een heerlijk lange lunch gegehad met verse orange juice en koude biertjes. Daarna zijn we naar een spa gegaan. Daar hebben we een uur lang een voetmassage gehad en daarna een full body massage van ander half uur lang. Echt heerlijk. Het toppunt was nog dat we daarna daar konden douche.. mijn eerste warme douche sinds dat ik hier ben, echt geweldig! Het was echt heerlijk ontspannend daar, het was wel een iets duurdere plek maar we wisten zo in ieder geval dat we een goede plek hadden. Het was het ook zeker wel waar.


Na de massages konden we allebei niet meer stoppen met lachen, we waren zo blij. Het was echt de perfecte dag! Daarna zijn we naar een bar gegaan om wat drankjes te drinken. Echt een hele leuke bar, leuke sfeer en goede muziek. Daar wat leuke mensen leren kennen en toen uiteindelijk maar besloten dat we ook nog naar the museum gingen, een club hier in Colombo. We zagen er allebei niet uit, makeup loos, haren niet fatsoenlijk gedaan en ik maar 1 lens in aangezien mn andere oog weer eens ontstoken is en veel te veel pijn deed. Ondanks dat we er niet uit zagen was het nog steeds geweldig en super gezellig. Hele leuke muziek daar dus dan word t vanzelf wel leuk. Uiteindelijk waren we ook pas om 5 uur thuis dus weer een veel te lange dag maar wel een hele leuke.


Zoals jullie wel kunnen raden heb ik vandaag de hele dag geslapen. Ik was echt helemaal op, zo vermoeiend maar ontzettend leuk. En nu nog steeds, als ik aan gister denk krijg ik weer een glimlach op mn gezicht haha. Zo maar weer eens gaan slapen zodat ik morgen weer helemaal opgeladen ben voor een week vol met werk en weer andere leuke dingen.


Liefs uit Sri Lanka,


xx Marjolein

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active