marjolein927.reismee.nl

SriLankan life

Lieve allemaal,


Het was al weer een tijdje geleden dus ik dacht ik zal maar weer eens een verhaaltje gaan schrijven. Aankomend weekend mag ik het echte sri lankaanse leven gaan beproeven. Ze staan hier namelijk bekend om het vele aantal feestdagen en aankomend weekend heb ik een heerlijk lang weekend vrij. Van zaterdag tot en met dinsdag dus dat is een heerlijk vooruit zicht. Dit weekend vieren ze Sinhala en Tamil nieuw jaar. Hoe ik het begreep is dat gerelateerd met het nieuwe oogstseizoen maar dat weet ik ook niet precies. Ik ben al lang blij met een aantal dagen extra vrij.


Op het werk heb ik het prima naar mn zin. Op dit moment zijn we vooral bezig met nieuwe klanten te winnen dus dat betekend veel telefoontjes en meetings met potentiele klanten. Vanmiddag hadden we ook weer een meeting en dat klonk heel goed dus hopelijk hebben er weer een nieuwe klant bij. Voor de rest ben ik hier vooral bezig met concepten te bedenken voor verschillende klanten. Als het goed is (als de grote baas van onze klant het goed keurt) hebben we binnenkort een lancering van een nieuwe helicopter dus daar heb ik wel zin in aangezien ik daar al een tijdje mee bezig ben. Daarnaast ben ik ook bezig met verschillende promoties voor SriLankan airlines maar daar moeten we ook weer een goedkeuring krijgen van de grote baas voordat allemaal daadwerkelijk gaat gebeuren. In ieder geval al heel leuk om hier overal mee bezig te zijn.


Twee weken geleden zijn we een weekendje naar Hikkaduwa gegaan (zuiden van Sri Lanka). Lekker een weekendje genoten van zon zee en strand, Heerlijk! En ook heel gezellig natuurlijk. Er waren een heleboel andere stagaires uit Colombo dus dan word t automatisch wel gezellig.


Morgen avond nog een feestje (en een dagje werken natuurlijk) en dan ga ik dit weekend waarschijnlijk naar Anuradhapura. Dat is ergens in het noorden van Sri Lanka. Een collega van Marieke is daar met een aantal andere vrijwilligers werk aan het doen in een peuter weeshuis dus daar ga ik maar eens een kijkje nemen. En zou dat niet mogen doorgaan dan kan ik nog altijd naar Hikkaduwa gaan. Al met al een heerlijk lang weekend voor de boeg! Wat het dan ook word.


Zo als jullie kunnen lezen heb ik het goed naar mn zin. Ik hoef me niet te vervelen en de tijd gaat als een speer voorbij. Ik hoop dat jullie het daar in ons kikkerlandje ook allemaal goed hebben.


Liefs uit Sri Lanka,


xx Marjolein

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active