marjolein927.reismee.nl

Deel 3

maandag 22 november
Vandaag begint mn weekend :p Voor t eerst sinds een lange tijd 3 dagen op een rij vrij. Heerlijk! Vandaag eerst lekker geslapen. En genoten van me vrije dag, voor de rest een beetje opgeruimd maar voor de rest niet echt iets bijzonders gedaan.
dinsdag 23 november
Vandaag weer eerst heerlijk uitgeslapen. smiddags ff na t centrum gegaan, want ik moest nog een nieuwe electrischiteitskabel hebben. Daarna nog ff andere winkels in geweest en toen een nieuw shirtje gekocht. Daarna weer na huis. Eerst weer lekker een lange douche gehad. Daarna mn nagels geveilt en geknipt. Daarna eten klaargemaakt en toen maar weer klaargemaakt voor savonds. Op t begin was ik met Ricarda en haar vriendje en josep naar walkabout gegaan. Raul was daar al. Dus toen hadden we daar wat gedronken en voetbal gekeken jeej. Maar t was wel leuk. En raul had het erg warm hahah, maar t was erg koud. Laterna was ik na Vclub gegaan met andere mensen. Dat was ook heel leuk. Josep was ook nog na vclub gekomen dus dat was wel gezellig. Dus toen hadden we ook maar samen een taxi genomen, want dat is wat goedkoper. Jaa, t was wel een leuke avond. hahah
woensdag 24 november
Eerst ff heerlijk geslapen, dat had ik wel nodig. smiddags zou ik met chrisin iets van thee of chocomel gaan drinken, maar uiteindelijk was t gluhwein geworden op de kerstmarkt. Een hele goede afsluiter op gisteravond hahah. Maar t was toch wel koud, dus daarna ben ik dus verkouden geworden. Daarna maar weer naar huis gegaan. Toen maar weer lekker op tijd gaan slapen.
donderdag 25 november
Vandaag weer een keer gewerkt. savonds weer een filmpje gekeken en weer lekker op tijd gaan slapen, want ik was erg moe.
vrijdag 26 november
Vandaag moest ik ergens anders werken. In salisbury, een uur en 15 minuten ongeveer met de bus. Dus een erg lange dag. Ik ging rond half 8 hier weg en ik was rond 7 uur weer thuis dus dat was erg leuk. Het werken was opzich wel okee. Toen ik savonds op de bus moest wachten had ik maar zakdoekjes en vaseline gekocht aangezien ik nog al erg verkouden was. Thuis niet meer heel veel gedaan.
zaterdag 27november
Vandaag ook weer lekker gewerkt. Iedereen was erg aardig tegen mij. Eerst vroeg scott aan mij: Are you ill? 5 minuten later nina: are you ill? 2 seconden later jonathan: are you ill? Dus ik: Zie ik er zo slecht uit? en jaa ik ben ziek.Maar nee t was mn rode neus en mn ogen die mn verraden :p savonds thuis lekker onder de dekens een filmpje gekeken.
zondag 28 november
Vandaag ook weer lekker gewerkt en voor de rest niets bijzonders gedaan.
maandag 29 november
Vandaag weer lekker een dagje vrij. Eerst lekker geslapen en savonds even wat met christin gedronken in cristopher creek. Dat was wel gezellig. En daarna nog ff hier samen gezeten en daarna weer heerlijk naar bed.
dinsdag 30 november
Vandaag weer in salisbury werken dus weer een hele reis. savonds zou ik weer na vclub gaan. Eerst thuis ff met de jongens gekletst, dat was wel ff grappig. Daarna waren we naar t huis van een franse jongen gegaan. Daar wat gedronken, en toen gestemt waar we heen gingen. Helaas geen vclub deze week, maar sherbet. Dat was opzich ook wel leuk, maar ik vind vclub gewoon leuker :p Daarna nog ff een afterparty in een ander huis, maar die was best wel saai dus uiteindelijk nog redelijk op tijd thuis :p
woensdag 1 december
Vandaag weer lekker vrij! heerlijk! Eerst lekker slapen en daarna mn kamer weer een beetje opgeruimd. savonds weer een film gekeken en mn was maar weer eens gedaan want dat was ook weer eens nodig.
donderdag 2 december
Vandaag weer de hele dag werken en voor de rest ook weer neit veel gedaan. Ojaa hier komt t snachts had lina manuel gebeld om 4, mij gesmst om half 5 en sergio gesmst om 5 of we eerder konden beginnen met werken. Okee geen probleem maar de volgende keer liever niet midden in de nacht. Dus we waren alledrie een beetje chaggerijnig, maar t was op zich ook wel grappig. En vandaag ook voor t eerst sneeuw. smorgens toen ik wakker werd was iedereen in crisis hier vanwege welke schoenen ze aan moesten doen vanwege de sneeuw, jaa ik woon hier met jongens jaa maar toch. hahah Maar wel erg mooi de sneeuw. Ik was samen met raul naar werk/school gelopen. Hij had plastic zakken om zn schoenen gedaan, haha t zag er echt belachelijk uit, maar t helpte wel :p savonds weer een film gekeken en dat was t wel weer.
vrijdag 3 december
Vandaag weer een dagje vrij. Eerst lekker geslapen en toen savonds na t strand gegaan. Zag er wel mooi uit met de sneeuw, maar ik kon niet veel van de zee zien want t was erg mistig. Maar wel weer ff lekker uitgewaait. savonds thuis lekker een warme thee gedronken en redelijk op tijd na bed.
zaterdag 4 december
Vandaag eerst lekker geslapen, daarna weer ff met christin afgesproken. Dit keer was t toch wel echt een warme chocomel geworden aangezien ik daarna gewoon moest werken. Was wel weer ff gezellig. Daarna meteen door na t werk. Het was nou de eerste keer dat ik veel brood helemaal alleen moest maken en t was helemaal gelukt dus ik ben erg trots op mezelf hahah jaa t is niet zo makkelijk als t lijkt, maar nu begint t wel al wat makkelijker geworden. Ik was laat thuis, maar oceans twelve was op tvdus die maar ff afgekeken. Ondertussen kwam josep ook thuis dus nog ff wat gekletst en toen toch maar na bed gegaan.
zondag 5 december
Vandaag eerst lekker geslapen en daarna ma weer begonnen met hier te schrijven. Daarna lekker gewerkt. Was op zich niet heel druk, op een half uur na toen ik alleen was en er allemaal klanten kwamen met grote bestellingen en de koffiemachine vol was en de melk op was. Jaa ik was op t einde gewoon aan t rennen. Maar dat was opzich wel leuk voor n keertje. Maar ook alleen voor een keertje :p Na t werk weer na huis gegaan en toen begon ik weer hieraan. Ondertussen voor de verandering weer een film gekeken :p En nu ga ik zo maar eens richting bed. Morgen lekker een dagje vrij dus misschien maar weer eens wat nuttigs doen ;) Hopelijk hebben jullie een leuke sinterklaas gehad. Ik had vandaag tijdens t werk trouwens wel ff aan zwarte piet gedacht want mijn collega lijkt wel een beetje op zwarte piet :p hahah Nou dat was t wel weer. Ik zal proberen t een beetje bij te houden, maar dat gaat waarschijnlijk toch niet lukken :p Dus jullie moeten maar afwachten wanneer ik weer wat van me laat horen. En anders is er nog altijd bellen, smse, mailen, msn, hyves, facebook en brieven dusjaa ik spreek jullie wel weer. Weltruste!
xxxx marjolein

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active