marjolein927.reismee.nl

still changing..

dinsdag 9 november
Vandaag moest ik natuurlijk weer werken, gelukkig hoefde ik pas om 11 te beginnen. Dus ik maar opgestaan en toen kon(den anneke en) marieke nog ff doorslapen. Vandaag was t erg druk op t werk dus veel gestress vandaag. En ik heb mn pauze volgens mij nog nooit zo snel gehouden. Toen t 5 uur was was ik blij dat ik kon gaan en niet meer aan de rotzooi daar hoefde te denken. Anneke en marieke kwamen me toen ophalen en toen gingen we gezellig even wat eten in cristopher creek. Daarna ma weer na huis om dat we de dag dr naa weer vroeg na londen gingen.
woensdag 10 november
Vandaag gingen we dan eindelijk naar londen. smorgens al vroeg opgestaan. Ontbijt gehaald bij subway en toen rustig bij t busstation ontbeten. Toen nog ff op de bus gewacht. In de bus heerlijk geslapen. Toen we in londen aankwamen was er een man met een hond en een hoop politie dus daar was erg goede beveiliging. Toen hadden we besloten om met een tourbus door londen te gaan. Je kon afstappen en opstappen wanneer je wou, dus dat leek ons idiaal. Achteraf gezien een zeer slecht idee, maarja hoe konden wij dat weten. Op t begin was t heel leuk we reden overal langs, totdat we vast zaten in t verkeer doordat al die stomme studenten perse vandaag moesten gaan protesteren. Dus toen maar besloten om te gaan lopen. Echt niet normaal hoeveel studenten er waren. Toen nog langs een paar dingen gekomen en toen maar met de boot verder gegaan. Daarna maar weer geprobeerd om richting t busstation te gaan. Toen hadden we nog wat tijd over en toen daar nog ff wat rondgekeken. Daarna weer heerlijk geslapen in de bus. In bournemouth nog ff wat gedronken in cristopher creek. Al met al was t wel een leuke dag maar t was wel een beetje verpest door die kut studenten!
donderdag 11 november
Vandaag was t al weer tijd voor anneke en marieke om na huis te gaan. Toen ik sochtends naar t werk moest waren ze met mij meegelopen en hadden ze wat ontbeten en lunch gehaald voor de terugreis. Toen was t tijd om afscheid te nemen. Niet zo leuk. Dit keer hoefde ik niet te huilen maar mn ogen waren niet droog, maar ik was ook de uien aan t klaarmaken dus dat was t misschien wel ;) Vanuit achter kon ik hun nog net hun op de bus zien wachten. En toen waren ze opeens weg. Alleen toen kwam de bus voorbij en toen zag ik nog net een handje zwaaien. Dat was opzich wel een beetje kut. Daarna maar weer aan t werk. savonds niet veel gedaan op slapen na.
vrijdag 12 november
Okee ik had van de afgelopen dagen de hele tijd opgeschreven wat ik had gedaan om t een beetje bij te kunnen houden. Vandaag staat er alleen werken en slapen dus ik denk dat dat alles was hahah
zaterdag 13 november
smorgens net voordat ik wou gaan kwam eer een jongen hier om naar t huis te kijken aangezien hij de dag drnaa hierheen zou verhuizen. Dus ik ff snel een kleine rondleiding gegeven en daarna snel naar t centrum gegaan om snel nog ff voor schoenen te kijken aangezien mn platte uitgaansschoenen helemaal kapot zijn. Nadat ik alle winkels had gehad uiteindelijk toch nog leuke goedkope schoentjes gevonden. Daarna weer de bus na Christchurch gepakt aangezien ik weeer daar moest werken. Dit keer was t gelukkig wel wat beter. Dit keer moest ook weer alleen werken, maar nu wist ik tenminste wat ik moest doen, dus dat scheelde wel. De gene die mij af moest lossen was wel iets te laat, maar hij kwam gelukkig wel :P Daarna snel in de wc even omgekleed, mn haren gedaan en make-up gedaan. Daarna weer de bus na bournemouth en toen op zoek na sandra dr huis (mn ex-klasgenoot). Daar eerst even wat gedronken en toen na kukui. Was wel een leuke avond. snachts weer de bus na huis gepakten weer lekker in bed gaan liggen.
zondag 14 november
Vandaag eerst ff heerlijk geslapen. Daarna ma ff na beneden gegaan. In de keuken even gekletst. En toen kreeg ik te horen dat we een nieuwe huisgenoot hadden. Helemaal vergeten. Maar die was dus zaterdag avond gekomen. Dus ik stond daar met mn rottekop mn nieuwe huisgenoot te ontmoeten, ik had vast een goede eerste indruk gegeven denk ik zo :P Daarna snel maa ff gedoucht en toen kwam stephanie aangezien we nog een andere nieuwe huisgenoot kregen. Dus nu hebben we er een italiaan(raul 19) erbij en een spanjaard(josep 26) Allebei heel aardig en een verbetering tegen over de jongens van tjechië :P Om 4 uur moest ik op t werk zijn dus hun 2 waren met mij meegelopen zodat ik ze ff de weg na de supermarkt kon wijzen. Was opzich wel grappig. Niet echt super goede gesprekken op t begin vanwege gebrek aan engels, maar was op zich wel gezellig. Op t werk was t saai. Niet veel te doen.
maandag 15 november
Vandaag eerst lekker geslapen, daarna maar een beetje opgeruimd en toen weer na t werk. En toen ik thuis was was t al weer bijna 12uur dus weer bijna tijd om weer na bed te gaan.
dinsdag 16 november
Vandaag weer lekker werken. Vandaag moest ik t grote deel van de tijd alleen met Sergio werken. Was opzich wel leuk. We hadden over studies zitten praten en over hoe hij zn vriendin had ontmoet. Was wel grappig. Ik denk dat ik ook maar eens naar de bibliotheek moet gaan, misschien dat ik dan mn droomjongen dan ook tegen kom. hahah savonds thuis toch maar voor studies gaan kijken. Maar daar werd ik niet echt vrolijk van. Eerst had ik voor studies hier gekeken zodat ik misschien al in januari kon beginnen, maar toen dacht ik: wil ik hier 4 jaar blijven? nee waarschijnlijk niet. Toen had ik voor studies in nederland zitten kijken maar dat was ook niet zo'n succes. En nu ik er bij nadenk weet ik ook niet eens zeker of ik wel 4 jaar in Nederland wil blijven :P jaa ik weet t echt niet meer.
woensdag 17 november
Vandaag lekker eindelijk weer een dag vrij. Eerst lekker lang geslapen, maar ik was de hele dag moe. smiddags vertelde christin mij dat ze ging verhuizen. Opzich wel jammer, maar ik snap ik opzich ook wel, ik wou ook een singleroom en dankzij haar heb ik nou een singleroom voor maar 65 pond per week dus dat was opzich wel fijn. snachts kon ik neit slapen dus toen heb ik gelezen tot 4 uur en toen kon ik gelukkig wel slapen.
donderdag 18 november
smorgens niet zo heel veel gedaan. Op t werk was t niet echt druk, dus toen mocht ik weer naar huis. Toen ik thuis kwam was vladimir ook thuis, dus ik zoo van hoef je niet te werken. Hij zo: yes, but en ik maakte zn zin al af :p Hij was ook gebeld dat hij naar moest gaan. Ja zn zijn bij subway geld aan t besparen. Ook onzin aangezien ze al veel te veel verdienen, majaa.
vrijdag 19 november
Vandaag eerst smorgens en smiddags gewerkt. savonds een film gekeken met de jongens. Jaa ik heb nu af en toe weer t gevoel dat ik met papa een film aan t kijken ben :p Allemaal films die ik normaal gesproken altijd met papa zou kijken of die ik al met pap heb gekeken. Maar nu kijk ik bijna elke dag wel een film :p Maar dat is opzich wel leuk!
zaterdag 20 november
Vandaag eerst weer smorgens en smiddags gewerkt. savonds hadden christin en ik een soort van afscheidsfeestje, aangezien t onze laatste avond als roommates was. Eerst hier thuis wat gedronken en toen na Vclub gegaan. Mijn collegas waren ook daar aangezien een van mijn collegas jarig was. Dus toen hadden we de hele tijd bij hun gestaan aangezien ze mij ook uitgenodigd had maar ik ook mn laatste avond met christin wou vieren. Maar het was opzich wel leuk en toen snachts weer met de bus naar huis.
zondag 21 november
smorgens eerst heerlijk geslapen en toen weer na t werk. Toen ik savonds thuis kwam was christin dr nog steeds. Ze was nog steeds niet helemaal klaar met inpakken. Toen hadden we onze laatste sigaret als roommates in de tuin gerookt en toen was ik met christin meegegaan naar de nieuwe huis. We leken net pakezels :p Haar huis was wel stukken mooier, maar minder mensen dan ons huis, maar ik zou heel graag met de badkamer willen ruilen. Een bad! daar verlang ik nu echt naar:p Daarna maar weer na huis gegaan. Voor de rest savonds niet meer zo heel veel gedaan volgens mij.
Dat was t weer ff voor nu. Ik hoop dat jullie t n beetje leuk vonden om te lezen.Ik schrijf binnekort wel weer ff verder, maar ik moet nu ff snel wat gaan eten en dan maar weer eens richting werk.
xx Marjolein

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active