marjolein927.reismee.nl

Times are changing...

Al weer een maand voorbij sinds dat ik voor t laatst heb geschreven.Wat gaat de tijd toch snel. Als ik nu dingen lees die ik eerder heb geschreven voelt t echt als eeuwen geleden. Alles is veranderd. Of iig heel veel. Het huis waar we ooit alleen met meiden zaten is nu overspoelt met mannen. En vanaf zondag ben ik t enige meisje met 4 jongens, erg leuk! Nee opzich is t wel leuk, maar ik mis wel de gesprekken met leti en christin die je niet met jongens kunt hebben :p Maar ik zal maar eens weer even een maandje terug gaan want anders snappen jullie er waarschijnlijk toch niks van..
Maandag 25 oktober
Vandaag hoefde ik niet te werken, dus eerst lekker geslapen en daarna weer naar school geweest. Voor de rest niet zo veel gedaan volgens mij. Ik kan t me jammer genoeg niet meer herrinneren.
Dinsdag 26 oktober
Vandaag eerst gewerkt en 'savonds waren er weer wat mensen hier. Dit keer was t wat minder goed afgelopen, we waren nog al luid en toen kwam de buurvrouw klagen aangezien ze smorgens gewoon moest werken. Maar toen ze wou gaan viel ze hier voor de deur van t trapje af en toen heeft ze dr arm en been gebroken. Niet echt goed nee. En de andere buren hadden de politie gebeld om te klagen. Maar daar hebben we gelukkig alleen n brief van gekregen. Toen we de buurvrouw naar huis hadden gebracht, hadden we daarna maar iedereen snel weggejaagd en toen waren we weer na V-club gegaan. Dat was weer erg leuk, zoals altijd!
Woensdag 27 oktober
Eerst even goed geslapen en toen ik net beneden was kwamen Stephanie en haar man hier. Die waren niet echt vrolijk aangezien ze telefoontjes van de buren hadden gekregen. Dus toen waren we met zn allen naar de buurvrouw gegaan die haar arm en been had gebroken, maar zij was helemaal niet boos. Zij voelde zich eerder sorry voor ons dan voor haarzelf. t waren vooral andere buren die aan t zeuren waren maar volgens Stephanie hebben die altijd wat te zeuren. Of iig die vrouw. Toen we weer thuis waren hadden we maar besloten om smiddags bloemen te halen. Maar leti en ik moesten eerst na school. Ook weer erg nuttig. Maar wel leuk opzich. Ik mis t nu toch wel een beetje. Maar naa school waren leti en ik naar de asda gegaan om bloemen te halen. Toen we onderweg naar huis waren kwamen we Christin tegen, maar die had ook al bloemen naar de buurvrouw gebracht, maar we hadden de bloemen evengoed ook gegeven. Ze was weer erg aardig. Dus we mogen blij zijn dat zij de gene was die gevallen was in plaats van die andere vrouw, want dan hadden we waarschijnlijk oorlog gehad :p 'savonds weer even met mn mama gebeld (bij jullie 12 uur) aangezien mama jarig was. En toen kwam er eindelijk een einde aan de dramavolle dag.
Donderdag 28 oktober
Vandaag moest ik ergens anders werken. Echt, wat een hel! Ik had op googlemaps opgezocht waar ik heen moest gaan, maar toen ik daar aankwam bleek t de verkeerde te zijn dus toen moest ik de bus pakken om nog snel op tijd te komen, maar toen was ik toch nog iets te laat maar dat maaktte gelukkig niet uit. Ik was eerst met iemand aan t werken die een Nederlands vriendje had dus ze probeerde nu Nederlands te leren dus dat was opzich wel grappig. Ik zou eigenlijk om 5uur klaar zijn, maar ze hadden wat eerder laten weten dat ik tot 6uur moest blijven. Dus toen stond ik een uur alleen en dat ging opzich nog wel, alleen toen om 6uur de manager van deze subway belde werd t daarna wat minder leuk. Ze liet me weten dat de jongen die eigenlijk moest werken niet meer kwam, dus ze ging nu opzoek na iemand en in de tussentijd moest ik maar blijven. Dus daar stond ik dan alleen in een subway waarvan ik niks kende, ik had geen muntgeld meer en ik had de code van de kluis niet, Ik wist niet of ik nou brood moest bakken ofniet. Gelukkig belde de manager toen op of alles okee was, en toen kreeg ik de code van de kluis voor t kleingeld. Maar meer kon ik toen niet meer vragen aangezien er allemaal klanten waren. Laterna kwam er eindelijk iemand, maar die kwam alleen de sleutel en de code van t alarm brengen. En hij zo tegen mij, dus jij kunt sluiten vanavond?! ik zoo:NEE!!! Dus hij zou de manager weer bellen. Een paar uur later was er eindelijk iemand om me af te lossen en toen kon ik eindelijk naar huis! Alleen moest ik toen eerst uitzoeken hoe ik naar huis kon komen, maar gelukkig was dat wel goedgekomen en ik was nog nooit zo blij geweest om weer thuis te zijn!
Vrijdag 29 oktober
Vandaag weer de hele dag gewerkt. Voor de rest niks gedaan want ik was kapot. Ojaa en lekker voor halloween hadden wij geen stroom meer ( hier vieren ze4 dagen voor halloween al halloween en dan elke dag) Dat was wel ff eng, maar ook weer niet. En toen zaten we gezellig met een kaarsje in de kamer tot dat Stephanie ons kwam verlossen. En toen ben ik lekker gaan slapen omdat ik de dag drnaa en die dag drnaa weer lekker moest werken.
Zaterdag 30 oktober en Zondag 31 oktober
Ik kan me alleen nog maar herrinneren dat ik moest werken allebei de dagen, dus helaas,meer kan ik jullie niet vertellen over deze dagen!
Maandag 1 november
Vandaag eerst ff lekker geslapen, daarna smiddags lekker na school geweest. Na school nog heel even wat bijgekletst met wat mensen en toen meteen weer gaan werken. Dus toen moest ik ook weer alleen werken tot 11 en daarna met de laatste bus na huis. Dus nog steeds een erg vermoeiende dag.
Dinsdag 2 november
Vandaag zou ik eigenlijk maar 3 uur hoeven te werken, maar toen ik onderweg was naar werk belde razib mij dat ik naar commercialroad moest gaan en daar moest blijven tot dat er iemand anders was. Dus toen moest ik tot 4 werken dus dat viel nog wel mee. Toen naar school gelopen en leti opgehaald en toen snel naar huis gegaan aangezien ik om 7uur teammeeting had en ik nog eerst snel moest douche en klaarmaken voor savonds. Toen snel weer na de subway gegaan. Daar hadden we n uurtje teammeeting en daarna gingen we met zn allen wat drinken op de kosten van subway. Daarna weer naar het huis van een van de franse jongens gegaan. Daar met zn allen wat gedronken en toen weer richting V-club. Aangezien dit de laatste keer V-club was met leticia. Was een beetje dubbel, erg leuk maar af en toe ook een beetje droevig :p maar we hadden ons wel vermaakt!
Woensdag 3 november
Vandaag eerst heeeeeeeerlijk geslapen, eindelijk een dagje geen subway! smiddags weer naar school. Mn laatste schooldag! jeeeej! ik mis het nu toch wel een beetje, niet t schoolgedeelte want veel heb ik nou ook niet echt geleerd, maar normaal gesproken zag ik iedereen weer op school en nou alleen met uitgaan of andere dingen. Vandaag waren 2 van leticia dr vrienden van spanje gekomen, dus na school waren we samen na t strand gegaan en weer even over de pier gelopen. Daarna zijn we naar Mary Shelley gegaan en hadden we wat gegeten en gedronken. Daarna weer lekker naar huis en weer snel genoeg gaan slapen.
Donderdag 4 november
Vandaag al weer de laatste dag met leticia, dat was wel jammer. smiddags een kaartje en chocola voor haar gehaald, en toen samen met christin t kaartje helemaal volgeschreven. savonds wouden we t bijna aan leticia gaan geven en toen kwam ze met lieve kaartjes aan voor ons. Dus toen begon t huilen al. Dus wij ook maar onze cadeautjes gepakt en aan leticia gegeven en toen snel naar buiten gevlucht omdat we niet meer wouden huilen. Christin en ik maar besloten om savonds toch nog mee uit te gaan aangezien we niet nou al afscheid wouden nemen. savonds waren er nog een paar andere hier (niet zo veel als de vorige keer) Dat was wel gezellig en toen met zn allen na lava gegaan. Was een leuke gezellige laatste avond. Toen we thuis waren nog even gekletst en toen toch maar na bed gegaan. christin had nog 1uur om te slapen en ik 2.5 uur.
Vrijdag 5 november
Alleen toen werd ik wakker van Christin, die had zich verslapen. En toen keek ik op mn telefoon en toen had ik een sms van Lina of ik een uur eerder kon beginnen dus ik maar ook opgestaan. smiddags kwam Leticia naar de subway om afscheid te nemen, aangezien ze al weg was voordat ik klaar was met werken. Dus toen had ik ff een kleine pauze en toen buiten om afscheid te nemen van leti en toen begon t huilen weer. Was echt stom om afscheid te nemen. Mn hele dag was stom, laterna toen t een beetje gezakt was vroeg mn collega of leticia terug geen naar dr eigen land dus toen begon ik weer helemaal te huilen. Jaa erg he! Toen ik na t werk thuis kwam was t zoo stil in huis. Normaal gesproken zou ik eerst ff naar leti dr kamer gaan, maar die was er niet meer. savonds maar weer redelijk op tijd gaan slapen omdat ik moe en verdrietig was.
Zaterdag 6 november
De dag dat mn zusjes hier zouden zijn. smorgens op tijd naar werk gegaan. Naar een paar uur kwamen zn dn eindelijk. Toen kreeg ik al weer ff een kleine pauze (dat was wel aardig opzich, zo twee dagen achter elkaar dramakind :P) Maar nu niet huilen alleen maar blij :) Was wel raar om hun weer te zien, en raar dat hun mij konden zien werken en engels hoorde praten. Toen ik mn pauze smiddags had samen met hun gelunched. Daarna gingen hun weer naar huis. Slapen :p Na t werk ook naar huis gegaan. Daar mn zusjes lekker wakker gemaakt. Wel raar dat hun nou in die kamer lagen ipv leticia maar ook erg leuk! savond ertwensoep gegeten, jammiejammie en voor de rest niet zo heel veel gedaan.
Zondag 7 november
Suprise suprise, vandaag mocht ik ook weer werken. En vandaag waren anneke en marieke ook hier komen eten bij subway. Na t werk waren we naar Cristopher Creek gegaan. Daar wat gedronken maar toch weer redelijk op tijd naar huis gegaan.
Maandag 8 november
Vandaag eindelijk een dagje vrij. smiddags samen een beetje door bournemouth gewandeld. En nu heb ik ook eindelijk mn I <3 Bournemouth trui. Was opzich wel te verwachten :P savonds weer wat gedronken in Cristopher Creek. Laterna kwam Christin ook ff wat met ons drinken. En vandaag hadden we t ook niet laat gemaakt.

Sorry de rest schrijf ik morgen of overmorgen ofzoo wel weer. Ben nu veel te moe en ik moet morgen heel vroeg opstaan aangezien ik morgen ergens anders moet werken en dat is een dik uur met de bus dus ik moet vroeg gaan. Ik zal proberen zo snel mogelijk weer wat te schrijven! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active