marjolein927.reismee.nl

verkoudheidvirus in bournemouth

hallooooo, nou ik dacht ik zal nu maar weer op tijd een nieuw verhaaltje schrijven. Nu kijken hoelang ik t vol hou omt elke week bij te werken :p
donderdag 21 oktober
Vandaag had ik weer de hele morgen en middag gewerkt. Voor de rest heb ik niet zo heel veel gedaan aangezien ik een beetje ziekjes aan t worden was. Iedereen hier is ziek aan t worden. Een deel van mn collega's is ziek of is net weer beter.Eerst was christin ziek toen letcia en toen heeft ze mij aangestoken en nu is vladimir ziek aan t worden erg leuk hier dus! Ik ben benieuwd wanneer thomas ziek is hahah.
vrijdag 22 oktober
smorgens had ik eerst lekker geslapen aangezien ik me slechter voelde dan de dag er voor. smiddags weer werken en savonds een film gekeken op de laptop met christin aangezien de tv kapot was of tenminste dat dachten we. We kwamen er vandaag achter dat de batterijen van de afstandbediening gewoon leeg was :p Om half 10 was ik al gaan slapen aangezien ik me niet echt lekker voelde en omdat ik de dag drnaa weer om 9uur moest beginnen. Om half 1 werd ik wakker en daarna ben ik elk uur zeker 1 keer wakker geworden en ik heb volgens mij 5 verschillende dromen gehad. Maar ik had koorts en de keelpijn was nog erger dus dat was niet echt leuk.
zaterdag 23 oktober
smorgens voelde ik me nog steeds niet echt lekker maar de koorts was tenminste weg. Alleen maar keelpijn en last van me nek. Toen naar werk gelopen aangezien ik eigenlijk met de bus wou gaan maar ik was veel te vroeg dus had ik besloten om te lopen. Maar de frisse lucht had me wel goed gedaan. Ik was te vroeg op t werk dus maar eerst een warme thee gedronken. De rest van de dag ging gelukkig wel redelijk. Na t werk thuis wat gegeten en toen was ik om 7uur al gaan slapen. Na een paar uurtjes weer opgestaan en daarna opnieuw weer gaan slapen.
zondag 24oktober
Vannacht echt heerlijk geslapenen ik voel me aleen stuk beter. Nogmaar een beetje keelpijn en nekpijn dus dat is heel goed.Vandaag hoefde ik pasom 12uur beginnenmetwerken.Maar t was de hele dag niet echt druk. Op t begin was k aan t werken met een poolse jongen maar hij is echt gestoord. Hij praat echt zoooo veel dat ik af en toe echt dacht: Shut up!/ Hou je bek :p Maar ik heb wel veel gelachen. De rest van de dag met een engelse jongen. Echt een schatje maar helaas hij is nog maar 16 en hij heeft hele lelijke schoenen hahah. Maar wel veel gekletst met hun twee vandaag, dus dat was erg leuk. Ik vond t zelfs bijna jammer dat ik klaar was metwerken, maar toch niet helmaal :p Toen ik na me fiets wou gaan stond leti op eens naast me. Ze was onderweg om naar strand te gaan met laura dus had ik maar besloten om ook mee te gaan. Het is echt zo mooi, ik wou dat ik altijd in de buurt van t strand kon wonen. Daarna waren we maar weer richting huis gegaan. En toen kwamen we er dus achter dat de tv helemaal niet kapot is hahah, jaa heel slimme mensen hier in dit huis :p Dat was wel weer voor vandaag, morgen een dagje vrij en smiddags weer naar school. Ik heb er nou al zin in! hahah Ik laat binnenkort wel weer wat horen. Hopelijk missen jullie me niet te veel daar, maar ik hoop toch wel een beetje :p
xx marjolein

Reacties

Reacties

marieke

hey meisje

anneke en ik hebben de boot reis al geboekt dus het staat nu helemaal vast! we gaan de zaterdag dat we naar jou toekomen al volgens mij om 06.00 's ochtends op de boot vanuit frankrijk!!
heb je je lijstje al af?
ik zit nu in de nachtdienst ben nu bijna klaar en dan kan ik naar bed!! en jij agfelopen avond nog naar de kerk geweest? : - )
ik zie je snel dikke kus

je zus!!

marjoleintjee

aah leuk ik heb er echt al zin in! om 6 uur dat is vroeg hahah, hoelaat zijn jullie dan ongeveer hier in bournemouth? grote kans dat ik aan t werk ben. Maar als er niemand anders thuis is komen jullie maar op t werk de sleutel ophalen! nee lijstje nog steeds niet af, zoals ik al gezegt had daar begin ik vandaag aan. en nee niet meer na de kerk geweest. Dinsdag weer! ben ik wel weer aan toe na een week dat ik helemaal niet meer ben uitgeweest. Maar t was ook niet echt een optie aangezien ik nou merk dat me keelpijn weer erger aan t worden is. Hopen dat t morgen weer helemaal 100% ben, maar dat komt wel goed! jaa mam vertelde al dat je 4 nachten had, nu nog 2 of 1? zie je over 12 dagen!
xxxxxxxxxxxxxxxxx je lieve zusje!

marjolein

okee jaa ik keek net ff in me agenda maar ik heb nog elke zaterdag gewerkt, vanaf 9 of 10 smorgens :P hopelijk is t niet al te druk! zondag hoor je wel wanneer ik echt moet werken
xxxxxxx

martijn en daan

Hey nichtje.
Zijn leuke verhalen om te lezen over jullie.
Ik ben niet zo'n hyver dus loop ik natuurlijk weer een heel eind achter.
Veel plezier daar en dan zien we je weer snel op dit vaste land. x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active