marjolein927.reismee.nl

wat gaat de tijd toch snel!

Ik dacht ik moet nu echt weer even gaan schrijven want het is al weer bijna een maand geleden. Echt de tijd gaat zo snel, echt niet normaal. Nou waar was ik de vorige keer gebleven...
dinsdag 28 september
Zo als ik al had gezegt ging ik vanavond weer uit. Eerst waren we naar de karaokebar geweest. Was wel grappig, maar ik had gelukkig niet hoeven zingen :P Daarna waren we naar de kerk/ the church/ V-clubgegaan jaja de kerk. Erzit hier namelijk een discotheekachtig iets in de kerk, jaa heel raar maar ik vind t tot nu toe de leukste club in heel Bournemouth! Maar het was dus wel leuk! snachts bleef er een meisje bij ons slapen, dus ik de lamp aanmaken in de woonkamer en op eens komt er een heel raar geluid vandaan. Lag er een spaanse jongen op de bank te slapen :p ja we zijn af en toe een hotel voor mensen die anders alleen naar huis moete of wat dan ook.
woensdag 29 september
Vandaag eerst heerlijk geslapen want ik was kapot. smiddags weer lekker naar school, niet zo veel bijzonders volgens mij. savonds had ik teammeeting op t werk. Ook altijd leuk. Daarna weer naar huis gegaan want ik was nog steeds veel te moe. savonds kwam christin weer thuis. Ze was voor een paar dagen weer naar duitsland geweest voor een soort van sollicitatiegesprek voor als ze weer terug is in duitsland. Om 11uur (mijn tijd) mn kleine zusje gebeld om dr proficiat te wensen. Daarna weer ff bijgekletst met Christin en ook weer snel genoeg gaan slapen aangezien ik morgen weer vroeg op moet.
donderdag 30 september
smorgens had ik de bus naar southampton gepakt aangezien ik een afspraak had daar voor mn nationalinsurencenumber. Toen ik daar aankwam meteen ff op de plattegrond gekeken, maar ik had werkelijk geen idee waar ik op dat moment was. Dus ik aan t meisje gevraagt dat naast me stond, maar zij had ook geen idee. En toen vroeg ze mij waar ik heen moest en toen bleek t dat we allebei naar de zelfde plek moesten, dus ik had de hele dag daar met haar doorgebracht :p Aan t eind van de middag weer richting huis gegaan. Echt heerlijk die bus, ik heb de hele heen en terug weg geslapen :p Daarna weer ff wat boodschapjes gedaan en toen weer richting huis. De rest van de dag niks meer gedaan.
vrijdag 1 oktober
smiddags moest ik werken. Voor de rest heb ik echt werkelijk geen idee wat ik de hele dag heb gedaan, sorry :p Is te lang geleden.
zaterdag 2 oktober
Vandaag weer de hele dag gewerkt. Het was echt niet normaal druk. Hier is subway blijkbaar nog al populair :p En vandaag de eerste klant gehad die ik echt iets had kunnen doen. Sommige mensen zijn nog al achterlijk en zeikers :p Maar voor de rest was t wel leuk opzich. De rest van de dag niks meer gedaan, want ik moest de dag drnaa weer werken.
zondag 3 oktober
Vandaag ook weer de hele dag gewerkt en voor de rest heb ik geen idee wat ik vandaag heb gedaan :p savonds naar mary shelley geweest volgens mij. Was wel gezellig.
maandag 4 oktober
Vandaag weer naar school geweest. Na school weer ff naar t strand geweest met leti. Echt heerlijk! Het is echt heel mooi! Voor de rest volgens mij niet veel bijzonders.
dinsdag 5 oktober
Vandaag weer de hele gewerkt. savonds waren weer eerst in t park gaan drinken en daarna weer naar de kerk. Heel leuk weer! hahah mn dagen worden steeds korter :P sorry maar t is te veel werk om uitgebreid te schrijven en ik weet niet meer zo goed wat ik steeds heb gedaan. Ik moet de hele tijd in mn agenda kijken hopen dat ik t op had geschreven wat ik die dag had gedaan :p
woensdag 6 oktober
Vandaag weer eerst heerlijk uitgeslapen.smiddags weer naar school. Voor de rest volgens mij niet zo heel veel gedaan volgens mij. iig weer lekker op tijd naar bed gegaan.
donderdag 7 oktober
Vandaag weer lekker gewerkt. savond weer naar mary shelley geweest. Was ook weer leuk. Niet zo heel veel bijzonders eigenlijk. t is meer een pub met een kleine dansvloer. Maar we waren weer op tijd naar huis gegaan.
vrijdag 8 oktober
De hele middag mocht ik weer werken. Was niet zo heel bijzonder vandaag. savonds met moeite toch maar wakker gebleven aangezien ik mn andere kleine zusje wou bellen aangezien annekejarig was(om 12uur jullie tijd)
zaterdag 9 oktober
Vandaag weerde hele dag gewerkt, voor de rest niks meer gedaan.
zondag 10 oktober
Zoals je waarschijnlijk wel zult verwachten, vandaag ook weer de hele dag gewerkt en voor de rest ook niets meer gedaan.
maandag 11 oktober
Eindelijk weer ff een keer uitgeslapen, smiddags weer lekker naar school. savonds naar mary shelley aangezien t silvia's laatste avond was. Maar dit keer ook weer optijd naa huis.
dinsdag 12 oktober
Vandaag weer de hele dag vrij, weer tijd om te poetsen en boodschapjes te doen. Ook afscheid genomen van sivlia. t is toch wel raar dat ze nou al weer thuis is. savonds natuurlijk weer na de church geweest. Van te voren waren we weer eerst in t park gaan drinken, maar t was echt heel koud. Maar vandaag was t ook weer erg leuk!
woensdag 13 oktober
Weer eerst heerlijk uitgeslapen, smiddags weer naar school. Het was erg leuk :p Een ander meisje was ook naar the church geweest. Dus wij hadden de halve tijd de slappe lach, dus dat was wel grappig. Voor de rest heb ik vandaag niks anders gedaan als slapen.
donderdag 14 oktober
Vandaag weer de hele dag gewerkt en voor de rest heb ik niks gedaan vandaag.
vrijdag 15 oktober
Vandaag ook weer de hele dag gewerkt en dat was ook t enige voor vandaag.
zaterdag 16 oktober
Jaja vandaag ook weer de hele dag gewerkt. savonds waren we naar nicolas zn huis gegaan. Daar hadden we wat gedronken en daarna weer na het centrum gelopen en toen daar weer uitgeweest.
zondag 17 oktober
Een hele actieve dag :P Om 2 uur werd ik wakker, toen ontbeten. Daarna was ik om 4 uur weer naar bed gegaan. Om 9uur werd ik weer wakker :p en toen om 2uur weer gaan slapen. Ja ik had slaap nodig!
maandag 18 oktober
Vandaag weer uitgeslapen dus ik was weer bijgeslapen! smiddags weer naar school. Deze week en volgende week heb ik een andere leraar aangezien die van mij op vakantie is. Voor de rest niet echt iets bijzonders gedaan.
dinsdag 19 oktober
Lekker weer een dagje vrij. Heb niet echt iets bijzonders gedaan overdag. savonds kwam iedereen naar ons huis en hadden we hier wat gedronken.Weer allemaal franse en spaanse mensen en een fins meisje entwee mensen uit zwitserland en ik :PDaarna waren we weer na de church gegaan. Was ook weer erg leuk!
woensdag 20 oktober
Vandaag weer school. Maar dat was niet zo heel bijzonder. Na school weer met leti na t strand geweest. Was echt heel mooi. Ik heb een foto gemaakt met mn telefoon en t ziet er echt uit alsof t n plaatje is. Daarna weer ff naar de asda en weer na huis lopen natuurlijk. Thuis een eitje gebakken en daarna heb ik niks bijzonders meer gedaan en dalik gaa ik maar weer eens slapen want ik ben heeeeel moe en ik moet morgen weer vroeg opstaan.
Nu is alles gelukkig weer bijgewerkt! Hopelijk is alles nog steeds goed daar! Over 17 dagen zijn anneke en marieke hier, heb er echt zin in! Maar aan de andere kant ook weer niet want dat betekent dat leti weer naar huis gaat en ik gaa haar missen!
xx marjolein

Reacties

Reacties

marieke

hey zusje

anneke en ik zijn al bijna klaar om naar je toe te komen!! heb je je lijstje al af wat we allemaal mee moeten nemen??
ik heb echt super veel zin om naar je toe te komen want ik mis mijn kleine zusje toch wel echt heel erg!!
Ik ben wel heel blij voor je dat het goed met je gaat en dat je het leuk vind daar maar de volgende keer mag je van mij niet meer zo lang weg gaan hoor want dan ga ik gewoon mee!!
nog heel even en dan komen we naar je toe ik kan niet wachten tot snel klein zusje je van me!

xxx marieke

marjolein

aaaaah ik heb er ook echt zin in! maa t zijn maar 6 maanden en over 4 maanden ben ik al weer thuis dus zo erg is niet! en je ziet me al weer bijna dus dat maakt t hopelijk minder erg ;) ben wel bang dat ik veel moet werken als jullie hier zijn, komende week (de subway week is van woensdag tot dinsdag :p) moet ik elke dag werken behalve woensdag maar dan moeten jullie maar elke dag komen lunchen bij de subway of dineren als ik savonds moet werken! kunnen jullie zien hoe leuk mijn petje me staat hahah not! maar ik ga morgen even een lijstje maken dus dan krijgen jullie dan een mail van mij, bereid je maar alvast voor! :P
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx je lieve zusje!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active