marjolein927.reismee.nl

mn eerste maand is al weer voorbij

Mn eerste maand is al weer voorbij, wat raar de tijd gaat zo snel. Voor je t weet ben ik al weer terug.
donderdag 23 september
Vandaag moest ik weer naar subway om mn brief op te halen voor mn national insurence number. Ook maar meteen besloten om te vragen of ik wat meer kon werken, want hier schiet ik niet veel mee op. Na n half uur wachten kreeg ik eindelijk mn brief. En hij zei dat ik binnekort meer ging werken, dat t alleen in t begin zo weinig was aangezien ik nieuw ben. Daarna even naar de winkel gegaan en weer wat boodschapjes gedaan. Dit keer gewone aardappelen gehaald en gewone kaas gehaald maar ik kwam er thuis achter dat we helemaal geen kaasschaaf hebben dus dat was niet zo handig. savonds weer gekookt en voor de rest volgens mij niet echt iets bijzonders gedaan. snachts kon ik niet slapen en toen begon Christin in een keer over borden te praten en over van alles en nog wat, maar ze was gewoon aan t slapen. Ik heb me kapot gelachen :P
vrijdag 24 september
Vandaag had ik lekker uitgeslapen. Om kwart voor 12 keek ik op mn telefoon. Een bericht van Razib, de manager van subway landsdome(waar ik werk), of ik om 12 uur kon beginnen met werken. Dat zat er niet echt in, dus ik maar ff bellen. Hij zo ja is niet erg, half 1 is ook goed. Maar ik heb nog erg moeten haasten aangezien t ongeveer 20minuten duurt om daar te komen. Na t werken weer naar huis. Daar hoorde ik dat we savonds n paellaparty hadden en daarna uitgingen. En ik moest mee, aangezien ik belooft had mee te gaan de volgende keer dat ze uitgingen. Paellaparty was een beertje vreemd, aangezien ik de enige was die niet spaans was maar voor de rest was t toch wel leuk. t uitgaan was ook wel leuk, maar ook weer raar aangezien ik maar 1meisje kende van wie er mee waren en zij de hele tijd weg was met een jongen. Maar het was opzich toch nog best leuk, maar anders dan de andere keren :P
zaterdag 25 september
Vandaag mocht ik weer lekker gaan werken. Was niet echt iets bijzonders. savonds niet echt veel gedaan aangezien ik veel te moe was omdat ik maar 3uurtjes ofzo had geslapen. Toen Christin thuis kwam hadden we met zn 2e nog eensoort van afscheidsavondje gehouden, aangezien ze van zondag tot woensdag weer naar duitsland ging voor een solicitatiegesprek. Was opzich best grappig, onze eigen coctail gemaakt :P hahah. En daarna zijn we maar gaan slapen aangezien we allebei weer vroeg op moesten.
zondag 26 september
Vandaag moest ik ook weer gaan werken. Dit keer ook niet zo veel bijzonders. Vandaag was de sub of the day spicy italian, op n 6inch moeten er 5salami,5pepperoni en 2 kaas en op een footlong t dubbele. hahah heel interessant hè. Toen ik thuis kwam was t wachten voor de nieuwe jongens. We hoopten op onze droomjongens die van schoonmaken, koken, wassen en onze nagels doen houden. Maar helaas, dat was toch echt een tegenvaller. In plaats van onze droomjongens kregen we twee jongens uit tjechie die heel apart zijn. savonds maar weer op tijd gaan slapen aangezien ik nog steeds veel te moe was.
maandag 27 september
smorgens heerlijk uitgeslapen. smiddags moest ik weer naar school. Niet echt iets speciaals gebeurt. Na school met silvia en leti nog ff de stad in geweest, maar jammer genoeg gingen de winkels toen al bijna allemaal dicht. Toen ik thuis kwam maar weer gaan koken. Heerlijk, gebakken aardappeltjes met broccoli en cordon bleu. Daar had ik echt zin in, weer een fatsoenlijke normale maaltijd die niet uit 1pan komt :p De jongens kwamen toen ook naar beneden. Hun zitten bij mij in de klas en gaan ook bij de subway werken. Hopelijk zijn ze erg aardig als ik ze dalik 24 uur per dag moet zien. Maar hun hadden voor de verandering ook problemen met subway. Hun moesten vandaag naar de subway om Gabriel te zien, maar wat een verrassing die was er niet :P Dus ik hun maar even verteld wat ze kunnen verwachten en ze willen nu al een nieuwe baan :P
dinsdag 28 september
Vandaag hoef ik weer de hele dag niets te doen, dus net ff t hele huis gestofzuigd en de badkamer een beetje gepoetst. Straks weer ff koken en vanavond ga ik weer uit met Leti en Silvia dus ik ben benieuwd hoe dat is. Oja de bank belde net op de brief was toch nog steeds niet goed, wat een gedoe! Dus dat mag ik morgen weer allemaal gaan regelen. Dit was t denk ik wel weer zo'n beetje voor vandaag. Ik schrijf binnenkort wel weer.
xx marjolein

Reacties

Reacties

Nellie

He Marjolein
Wat een maand toch snel voorbij is he.
Hoop dat je het goed naar je zin hebt met al die tegen slagen maar kom op he meid je kunt het.
Vind die verhaaltjes erg leuk om te lezen kunnen wij jou tenminste ook een beetje volgen.
Nou Marjolein heeel Veeel groetjes van Dennie en Stephanie en een hele dikke xxxxx liefs Nellie

marjolein

Haa, jaa t gaat super snel. Ik heb nog steeds n dubbel gevoel want dit huis voelt echt al als mn thuis maar aan de andere kant moet ik nog elke dag wennen aan alles hier. Maar ik heb t zeker wel naar mn zin! En idd ik heb erg veel tegenslagen gehad, want alles is in t begin verkeerd gegaan maar nu gaat alles wel goed denk k zoo, op dit moment iig nog wel misschien dat t morgen weer anders is :p hahah je weet t hier nooit. Ik vind t ook heel leuk om af en toe te horen hoe t daar is dan blijf ik ook een beetje op de hoogte wat er daar allemaal gebeurd! De ze allemaal maar de groetjes van mij!
xxxx marjolein

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active