marjolein927.reismee.nl

weer n weekje voorbij

Hetis al weer bijna een week geleden dat ik weer een verhaaltje had geschreven, dus vandaag maar weer eens mn blog bijwerken.
Zaterdag 18 september
Vandaag had ik weer de hele dag niks te doen. Gisteravond had ik een slak gezien hier beneden en aangezien t daardoor lang duurde voordat ik eindelijk kon slapen omdat ik bang was dat er een slak of ander insect mn bed in zou kruipen had ik besloten om vandaag ma weer eens te gaan schoonmaken.Deslak zit op dit moment in de stofzuiger en hopelijk is hij dood.Voor de rest heb ik niks bijzonders gedaan zover ik me kan herinneren.
Zondag 19 september
Vandaagis t nieuwe spaanse meisje gekomen en Micha&Gabriella zijn ook weer weg. Vandaag dus weer tijd om de spullen die hun achter hebben gelaten uit te zoeken en op te ruimen. Wel raar dat hun nu weg zijn, voelt n beetje als n ander huis :P Het nieuwe meisje, Letticia ofzoiets is wel aardig en ik denk dat we t wel gezellig kunnen hebben met zn 4e alleen jammer genoeg komen er volgende week 2 jongens uit tjechie dus ik ben benieuwd hoe t dan word. savonds moest christin werken dus had ik de begin van de avond met Letticia en Sylvia doorgebracht. Daarna met Christin naar de pubs en clubs geweest dus dat was weer erg leuk.
Maandag 20 september
smorgens weer na subway gebeld, maar t rooster was nog niet klaar dus zou ik savonds n mail krijgen. Niet veel anders verwacht aangezien t subway is en hun tot nu toe nog nooit iets goed geregeld hadden. smiddags moest ik na school maar dat was niet zo heel bijzonder. We hadden t over cultuur maar ik weet eerlijk gezegd niet zo heel veel van de nederlandse cultuur. En na school voor t eerst over alle rotondes gereden. Nog al eng aangezien ze hier ook tweebaansrotondes(hoe je t ook zegt) hebt en ze hier niet aan fietspaden of fatsoenlijke verkeerregels doen(iig dat is mijn mening). savonds toch nog n mail gekregen van subway maar veel kan ik niet werken dus ik moet nog ff gaan kijken wat ik daar aan ga doen. Voor de rest niks gedaan, maar lekker op tijd na bed gegaan aangezien ik niet bepaald veel had geslapen afgelopen nacht.
Dinsdag 21 september
Vandaag weer ff bijgekomen van afgelopen dagen aangezien ik nog al moe was. Voor de rest volgens mij niks bijzonders gedaan. Ik heb eigenlijk geen idee meer wat ik heb gedaan.
Woensdag 22 september
Vandaag moest ik om 10 uur beginnen met werken. Op t begin ging zo'n beetje alles mis maar laterna ging t gelukkig allemaal weer goed. Was op zich wel grappig, ik was eerst met twee 'mannen' aan t werken en na een paar uur was er nog iemand anders aan t werk, maar dat had ik op t begin niet door aangezien hij nog al op een van mn andere collega's leek maar dat bleek dus zijn broer te zijn :P Maar op t begin en mn deels verbrande hand na was t wel weer leuk om te werken. Voor de rest is er vandaag niks bijzonders gebeurd. Dus dit was t volgens mij wel weer voor vandaag. Hopelijk is in Nederland ook nog steeds alles goed zo zonder mij!
xx Marjolein

Reacties

Reacties

Maria Donkers

Hoi Marjolein,
Leuk, om zo te lezen hoe je leventje in Engeland verloopt. Het is wel jammer, dat je zo weinig kunt werken. Je zult toch wat geld moeten verdienen om je verblijf daar te kunnen betalen.
Ik ga morgen met Piet naar Lourdes, om 15.00 uur vliegen we vanaf Eindhoven. En volgende week woensdagavond zijn we rond 20.00 uur weer terug in Eindhoven. Ik heb er zin in, en als ik zie hoe Piet er van geniet, dat vind ik helemaal geweldig.
Marjolein, hoe je goed ! en ik lees wel weer hoe jouw dagen verlopen.
Groetjes, Maria Donkers

marjolein

haa tante maria,
mn reactie is een beetje te laat, maar ik hoop dat jullie t goed hebben daar! doe piet de volgende keer maar de groetjes van mij. en de rest natuurlijk ook! ;) met mij komt t wel goed! Ik moet volgende week 24 uur werken, is nog niet genoeg maar t gaat gelukkig al de goede richting uit. En ik heb t hier naar me zin, dus dat scheelt ook. Ik ga morgen waarschijnlijk weer een nieuw verhaaltje schrijven van de afgelopen dagen, dus dan heb je weer genoeg te lezen als je terug bent ;) ik hoor nog wel hoe t was! xx marjolein

marieke

hey zusje

echt leuk zo steeds die verhaaltjes!
ik kan niet wachten tot november dan zie ik je eindelijk weer. ik mis je toch wel klein zusje!!
wel fijn dat je nu iets meer kan werken hopelijk wordt het snel nog meer. als anneke en ik langs komen moeten we maar wat leuke dingen gaan doen. heel fijn dat we bij jou kunnen blijven logeren!
ik spreek je snel weer

xxx je zus

Maria Donkers

Ha Marjolein,
Nog alles goed mij jou?
Ik ben alweer zo`n 10 dagen thuis van Lourdes, Piet en ik hebben het weer heel fijn gehad.
De eerste avond en de volgende morgen regende het. Maar daarna hebben we prachtig weer gehad. `s Morgens en s`avonds wel wat kouder, maar overdag een lekker zonnetje. Op maandag hadden we een excursie naar de Pyreneeen. Dat was prachtig, boven in de bergen had het `s nachts al gevroren. We zijn een heel stuk de bergen in gewandeld, een stukje van de route naar Santiago de Compostella. Op een andere plek waren er veel watervallen, dat was ook erg mooi.
In Lourdes zelf was het weer druk, op donderdag kwamen er 13.000 Italianen (en dat zijn er veel).
Hier thuis gaat alles z`n gangetje. Gisteren zijn we bij Marleen, Riekele en de kids geweest, Veerle werd gedoopt. Zij is al weer 8 1/2 maand, gaat al zelf staan en zitten. Het is een lief meisje, zij lacht altijd.
Zo, dat was het wel zo`n beetje.
Marjolein hou je goed en tot de volgende keer.
Groetjes, tante Maria

marjolein

haa tante maria,
jaa hier is alles nog steeds goed, ik zal binnekort maar weer eens wat gaan schrijven want dat is al weer ff geleden :P Fijn dat t zo mooi was daar! ik had ook niet anders verwacht! 8.5 maand alweer, dat gaat snel :p zo te horen gaat t daar ook goed dus dat is fijn om te horen! leuk om weer even gehoord te hebben hoe t daar is! xx marjolein

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active