marjolein927.reismee.nl

al weer drie weken

Maandag 13 september
Op school heb ik voor t eerst een nederlander ontmoet hier in Engeland. Er zit een nederlands meisje bij mij in de klas. Na school met haar en nog een ander meisje uit nederland wat gaan drinken. Daarna weer boodschapjes gedaan. Thuis weer na de subway gebeld aangezien ik niet op t rooster stond voor deze week. Dus hij vertelde mij dat hij er na zou kijken en me morgen terug zou bellen. Voor de rest heb ik maandag niet veel gedaan denk ik zo.
Dinsdag 14 september
Vandaag had ik de hele dag niks te doen. Dus ik heb de hele dag in me pyama rondgelopen :p Ik heb de was gedaan, een beetje gepoetst, de afwas helemaal opgeruimd aangezien hier niemand aan afdrogen doet en 'savonds gekookt en dat was t wel zo'n beetje. Oja, ik had besloten om te proberen te stoppen met roken, vandaag in totaal maar 2 gerookt. Dus heel knap al zeg ik t zelf.
Woensdag 15 september
'smorgens maar weer de subway gebeld aangezien ze weer niet terug hadden gebeld. Hij was me vergeten terug te bellen en hij zou binnen een uur weer terug bellen. Na een half uur kreeg ik een sms met dat hij me was vergeten en dat ik maandag moest bellen na de manager van de subway in landsdome wanneer ik woensdag/donderdag weer moest werken. Dus tot daar mn poging tot stoppen met roken. 'smiddags na school en het daar gezegd en dat ik geen zin had om eeuwig te wachten wanneer ik eindelijk een keer kan gaan werken. Daarna had ik weer les niet zo veel bijzonders. Tijdens de les werd ik gebeld(gelukkig had k me geluid wel uitstaan). Na de les mn voicemail afgeluisterd. t was Englisch2000, ze hadden met Gabriel de manager gebeld en ze verzekerde me dat ik vanaf woensdag/donderdag gewoon het aantal normale uren zou gaan werken. Dus nu hopen dat t echt zo is. 'savonds weer na de pub en t was weer erg leuk.
Donderdag 16 september
Vandaag eerst lekker lang geslapen, dat was wel weer ff nodig :P 'smiddags mn fiets uit geprobeerd. Dat was echt eng, ik heb grotendeels maar gelopen met mn fiets aangezien ik niet meer wist waar ik was en de rotondes veel te eng waren. Ik was na t strand gefietst, het was erg mooi. Voor de rest heb ik gister niets speciaals gedaan.
Vrijdag 17 september
Vandaag niet veel gedaan voor de verandering. Eigenlijk helemaal niks :P Vanavond kip gegeten, was fijn om weer een keer echt vlees te eten aangezien de pasta's mn neus uitkwamen. Vanavond ga ik niks meer doen. Christin is werken dus t word n saaie avond. Dat was t wel weer zo'n beetje voor vandaag.
xx marjolein

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active