marjolein927.reismee.nl

weer een verhaaltje uit Bournemouth

Ik dacht ik zal nou maar wat eerder weer een verhaaltje schrijven aagezien ik anders weer veel te lang bezig ben om weer bij te werken en daar heb ik geen zin in. Dus vandaar, nu al weer een verhaal.
zaterdag 11 september
Vandaag moest ik weer werken. Dit keer met andere als de andere keren. Subway is trouwens erg internationaal ik heb met mensen gewerkt uit Argentinie, Venuzuela, Colombia, Brazilie, Duitsland volgens mij was t dat wel weer. Ook vandaag ging de tijd best snel voorbij dus kon ik weer naar huis. Dus weer een half uur lopen. Toen ik net thuis was kwam Christin ook net thuis, ze had een fiets gekocht. Dus nu wil ik er ook echt een want om elke dag gemiddeld 4 keer een half uur te lopen is echt niet leuk. Maar toen ik bij de winkel kwam gingen ze net sluiten, dus moest ik maar maandag morgen terug komen. Daarna nog ff wat boodschapjes gedaan. Thuis weer gekookt, douche, klaarmaken, ff niks doen en dan weer op weg naar de pub waar ik met Christin had afgesproken aangezien zij eerst moest werken. De pub was weer leuk. Ojaa vandaag is Ivan vertrokken, de spaanse jongen. Zonder iets te zeggen dus hij was niet erg sociaal. haha
zondag 12 september
Vandaag weer de hele dag vrij dus eerst weer heerlijk geslapen. Daarna onder ontbeten en toen kwam Micha ook na beneden en toen hadden we t over fietsen en toen zei ze ja die fiets die hier buiten staat is van niemand en de sleutel ligt hier ergens dus die mag je hebben en mijn fiets heb ik nog maar 2dagen nodig en daarna kun je die ook hebben want ik heb hem ook voor niets. Dus ik blij, alleen jammer genoeg is de ene fiets te hoog en de band slap dus moet ik nog een paar dagen lopen en dan kan ik eindelijk weer fietsen. Wat trouwens wel eng is aangezien je hier aan de andere kant moet fietsen en daar waarschijnlijk niet altijd aan zal denken. 'smiddag weer de was gedaan en weer n beetje opgeruimd. 'savonds weer na de pub, dit keer was Christin dr barman dr wel dus dat was wel leuk. Hij was afgewerkt en kwam bij ons zitten aangezien hij ons na huis zou brengen wat erg fijn was, omdat we dan niet hoefde te lopen. Maar toen kregen we t over verkeersregels, want wij vroegen ons af of hier rechts ook voorrang had of dat links dat had, maar hij vertelde dat daar niet echt een regel voor was dat het gewoon ging wie het beleefste was dus t verkeer hier is erg veilig. Maar we zijn gelukkig wel weer veilig thuisgekomen. En heerlijk geslapen.
Maandag 13 september
Vandaag nog niet veel gedaan. Moet me nu weer klaar gaan maken voor school en dan dalik naar school. Voor de rest heb ik nog geen idee wat ik vandaag ga doen dus dat horen jullie waarschijnlijk nog wel een keer.
Nog een paar algemene dingetjes. Mensen zijn vriendelijk hier. Iedereen die hoort dat je uit nederland komt zegt meestal, Aaah the Netherlands :D Tot nu toe alleen nog maar positieve dingen gehoord over nederland dus dat is goed. Ik ben blij dat ik geen duiser ben want de dingen die ze tegen Christin zeggen over duitsland zijn niet zo positief. Ik denk dat jullie wel kunnen raden waar over dat gaat. Ojaa over de humor van de Engelse ze denken allemaal dat ze grappig zijn en ze drinken over t algemeen te veel bier dus alle dingen over Engelse zijn ook allemaal waar. Dat was t wel weer zo'n beetje ik ga me maar snel klaarmaken.
xx Marjolein

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active