marjolein927.reismee.nl

morgen

Morgen is het dan zo ver, dan gaat t allemaal beginnen.
Net me koffers ingepakt. Echt, wat een hel! Ik had een groot deel van me spullen in me koffer zitten, met zn 3e hebben we er op moeten hangen om hem dicht te krijgen. Meteen maar even op de weegschaal gezet alleen zagen we toen dat hij al bijna 10kilo te zwaar was terwijl er nog van alles bij moest. Dus toen maa besloten om er nog een koffer bij te boeken. Nu heb ik net alles er in zitten (op de spullen die ik vandaag en morgen nog nodig heb na). Als het goed is blijf ik net binnen de 40kilo, dus is t toch nog allemaal goed gekomen ;)
Dus morgen vertrek ik met twee zware koffers en nog een tas met handbagage na Engeland op zoek naar me nieuwe huisje voor t komende half jaar.
xx marjolein

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active