marjolein927.reismee.nl

Onwerkelijk

Lieve allemaal,

Dit was het dan, het einde van deze geweldige tijd. Ik heb hier echt zo veel genoten, echt niet normaal. Op dit moment ben ik in Doha aan het wachten op mn volgende vlucht (in totaal 11 uur wachten hier), maar ik kan het nog steeds niet beseffen. Het is gewoon zo raar. Ik kan er de woorden gewoon niet voor vinden. Maarja, dat zal de volgende weken vast wel een keer komen.

Dus, mn laatste week. Maandag gewerkt en savonds aan mn verslag gewerkt, dinsdag tot laat gewerkt aangezien we een evenement hadden. Woensdag weer een dagje gewerkt. savonds naar Manchester voor de laatste keer, met het punt: ik ga niet uit! Maar natuurlijk, als je mij kent weet je dat dat nooit goed gaat. Uiteindelijk naar floor en sugar met vervolgens een veel te korte nachtrust. Donderdag weer een dagje werken met allemaal voorbereidingen voor porsche dus ook weer een lange dag. Vrijdag was het dan zover, mijn laatste werkdag. Die stond natuurlijk helemaal in het teken van porsche. Wat een beetje jammer was, was dat het sinds donderdag avond heel heel veel aan het regenen was en veel wind. Het evenement was namelijk buiten. Wel met een marquee maar dat was niet helemaal zo chill. Het water kwam er onderdoor dus een heel zwembad, de zijkant was weggevlogen en aangezien we een led wall daar hadden staan zorgde dat allemaal voor paniek. Uiteindelijk allemaal wijzigingen gemaakt aan de avond en de unveiling van de auto. Godzijdank was het savonds droog en hadden we met een paar trekkers het water nog weg kunnen krijgen. Heel veel gedoe maar uiteindelijk was het toch nog allemaal goed gekomen. Op het einde van de avond kwam de klant naar ons toe en gaf ze ons een dikke knuffel om ons te bedanken. Dan zie je uiteindelijk wel waar je het voor doet en dan maakt het niet zoveel uit dat je de hele dag in stress hebt rondgerend en een groot deel van je laatste werkdag hebt doorgebracht door water weg te trekken ;) Toen het evenement was afgelopen wij nog met een deel lekker wijntjes gedronken en toen mocht ik naar huis.

Zaterdag weer aan me verslag gewerkt en zaterdag avond was dan me laatste avond uit.Ik had alle leuke mensen uitgenodigt om naar floor by o te komen en daarna naar amuseum te gaan. Bijna iedereen was er dus dat was wel super. Ook nog even afscheid genomen van mn lieve barmannen haha. Ik had eigenljk belooft dat ik gisteravond nog zou komen maar dat was er niet meer van gekomen. Een hele gezellige avond weer, maar blijft bizar dat het de laatste was. Duaja op momenten dat ik daar aan dacht was het iets minder maar voor de rest was het super.

Zondag middag met Fanny en Giulia gaan lunchen en savonds met de huisbaas gaan eten. Ook allebei heel gezellig. Daarna savonds me verslag afgemaakt.

Maandag zou ik om 1 uur mn evaluatie hebben met mn baas maar uiteindelijk liep zijn meeting iets uit. Dus wij naar cheers pub gegaan om daar lekker te lunchen en dan zo maar de evaluatie te gaan doen. Uiteindelijk heeft hij me aangeboden dat ik altijd terug mag komen als ik klaar ben met school. Er zal altijd een baan voor me zijn dus dat is wel super. Moeten we nog maar eens over nadenken.

Daarna na kantoor nog even afscheid genomen. Toen naar de bank om me cheque te cashen. Nog wat boodschapjes gedaan, naar de hostel om afscheid te nemen en wat chocolaatjes achter te laten. Toen moest ik toch echt gaan inpakken want het was ondertussen al 8 uur geweest. Maarja, toen ik me koffer pakte begon ik al met huilen dus uiteindelijk duurde het nog een paar uur voordat ik begon met inpakken. Om half 2 was ik eindelijk klaar en maarliefst 5 kilo te zwaar.

Vanochtend mn ticket geprint en ff een beetje gepoetst. Toen met de tuktuk naar dutch hospital om nog even met fanny the “brunchen”. Uiteindelijk daarna nog even een heerlijke massage gehad en toen was het tijd voor me laatste afscheid. Ik heb het nog redelijk goed gedaan met de tranen maar uiteindelijk de halve weg naar het vliegveld gehuild haha. Op het vliegveld heel gedoe met me koffer vanwege het gewicht dus uiteindelijk veel te veel moeten bij moeten betalen en me koffer open moeten maken om een extra tas te maken aangezien een stuk niet zoveel mag wegen. Grote onzin maar toch maar gedaan. Daarna dus ook meteen door gegaan naar de rokersruimte gevolgd door de bar haha. En toen mocht ik het vlieguig in. Toen we wegvlogen nog een paar traantjes gelaten maar sindsdien is het al een hele tijd droog.

Hier in Doha kwam ik in de rokersruimte met iemand aan de praat. Bleek uiteindelijk iemand te zijn die oorspronkelijk russisch/urkaniens is (van de krim). Hoe ironisch haha. Maar daar net een paar wijntjes mee gedronken en nu ben ik weer alleen. Ik mag nu heel veel moeite gaan doen om me ogen open te blijven houden aangezien ik de laatste twee dagen alles bij elkaar maar 4 uur heb geslapen. Het is hier nu 00:45 en me vlucht gaat om 8:20 dus wens me maar heel veel succes!

Dit was het dan, het einde van dit avontuur. Zo onwerkelijk, ik had nooit durven dromen dat het zo geweldig zou zijn! Tot snel allemaal!

Liefs uit Doha,

xx Marjolein

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active