marjolein927.reismee.nl

All good things come to an end

Lieve allemaal,

Ik heb weer een hele drukke week achter de rug. Druk op het werk, druk met school en druk met feestjes. Ik kan nog steeds niet geloven dat de tijd hier zo snel is gegaan. Zo veel leuke dingen meegemaakt hier dat ik zeker weet dat ik mijn tijd hier nooit zal vergeten.

Op het werk heb ik nu nog een hele drukke week voor de boeg. Aankomende week hebben we 3 evenementen die allemaal veel voorbereidingen nodig hebben. Dat is af en toe wel wat minder maar ik vind het wel leuk dat ik mn stage mag afronden voor de nieuwe carlaunch van Porsche, zoiets maak je namelijk niet elke dag mee.

Afgelopen woensdag toch maar besloten dat ik na een drukke dag op het werk toch maar naar Manchester zou gaan voor onze wekenlijkse quiznight. Zoals anders was ik meer bezig met kletsen dan met de vragen maar is natuurlijk ook waarom het zo gezellig is. Deze week hadden we ook nog eens gewonnen dus iedereen was vrolijk en konden we nog even genieten van wat gratis bier. Toen kwam er iemand met het idee om nog naar rnb tegaan. Ik meteen van nee ik moet morgen werken en moet nog zoveel doen. Maar toen werd mij verteld van ja ik moet morgen ook werken en over twee weken ben je weg dus beter ga je ook gewoon mee. Dus ja, ik was redelijk snel overgehaald. In rnb was het tot half 11 gratis cocktails dus daar hadden we ook nog even van kunnen genieten. Uiteindelijk zijn we daarna nog naar cuba en fdo´s gegaan dus dat was me weer een lange, onverwachte maar zeer gezellige avond.

Donderdag was ik natuurlijk helemaal kapot, maar helaas moest er nog heel veel gebeuren op het werk dus dat werd ook weer een lange werkdag. Na het werk meteen naar de hostel gegaan voor een rustige movienight. Daarna nog even gezellig gekletst en toen was het weer tijd om naar huis te gaan.

Vrijdag opnieuw weer allemaal meetings en andere dingen dus dat was mn dagje ook wel weer. Eenmaal thuis had ik niet zo heel veel zin om uit te gaan maar uiteindelijk toch maar wel gedaan. Eerst naar playtrix voor de beerpong. Ik wou eigenlijk niet meedoen aangezien ik heel slecht ben in beerpong maar toch maar wel gedaan. Verbazingwekkend genoeg waren we best goed en hadden we ook nog wat kunnen winnen. Toch nog heel gezellig. De mannelijke interns waren een beetje dom want ze hadden een korte broek en slippers aan en dan kom je als man niet binnen in de clubs. Uiteindelijk ze zo ver gekregen om naar huis te gaan om omtekleden en eentje met een lange broek schoenen laten ruilen met Fanny. Dus uiteindelijk konden we uit met een grote groep. Heel gezellig, eerst naar sugar en daarna naar Amuseum. Toen we weg gingen bij sugar liep ik langs floor by o naar beneden (in een gebouw zitten 3 bars onder elkaar). Dus die bewakers daar meteen vragen van waar was je vanavond? Waarom was je niet hier haha. Dus ik snel maar beloofd dat ik volgende week zeker kom. Mijn laatste avond kan natuurlijk niet voorbij gaan zonder daar geweest te zijn.

Gister vooral veel geslapen. Savonds was ik nog steeds helemaal kapot maar ik “moest” uit. Dus wij weer naar sugar en amuseum. Ook weer heel gezellig maar toch wel iets minder aangezien iedereen eigenlijk super moe was. Op de terugweg naar huis was ik ook in slaap gevallen dus dat zegt genoeg.

Dus dit was me wel weer een week. Veel werk, veel feestjes en veel te weinig slaap. Nu op naar mn laatste drukke werkweek en laatste feestjes hier. Hopelijk word het heel leuk, gezellig en kan ik mn tranen bewaren voor in het vliegtuig ;) Tot snel!

Liefs uit Sri Lanka,

xx Marjolein

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active