marjolein927.reismee.nl

Love hate and other things

Haat en liefde.. twee dingen die hier ontzettend dicht bij elkaar liggen. Het ene moment kan ik maar niet stoppen met lachen en ben ik smoorverliefd op dit land en alles er omheen en het andere moment kan ik maar niet stoppen met vloeken en ben ik aan het haten op alles om me heen. Mijn baas zei vandaag ook precies wat ik de afgelopen maanden al de hele tijd zeg, dit land is zo fucked up in zoveel verschillende manieren maar dit is misschien wel de rede waarom we er zoveel van houden. Ik weet niet of ik ooit zoveel gemikste gevoelens heb gehad. Ik word echt super blij van de gedachte om jullie weer allemaal te zien. De spontane “ik mis je, ik wou dat je hier was, ik kan niet wachten tot dat je weer terug bent”- berichtjes zorgen dan ook echt voor een hele grote glimlach op mijn gezicht en dan ben ik super blij dat ik jullie weer bijna zie. Maar natuurlijk aan de andere kant is weer het afscheid.. Ik ga het echt ontzettend missen hier! Alles gewoon, mijn vrienden, werk, collega’s (niet allemaal haha), het uitgaan, de natuur, mijn vaste tuktuk chauffeurs, de barmannen bij floor by o, de toilet vrouw bij amuseum, de slapende toilet vrouw bij floor by o, quiznights bij manchester, movienights in de hostel, alle andere momenten in de hostel, shore by o, het strand, de zee, de zon, de vrijheid, rice en curry, het personeel bij de twee zaken waar ik mn lunch haal, de familie waar ik woon (zelfs de vieze honden), de manier hoe ik me hier voel, mijn eigen huisje, nog duizend andere dingen, maar vooral marketa, hoe vrolijk we zijn als we samen zijn en het moment dat we floor by o binnen lopen en begroet worden door al het personeel, de wijn die ingeschonken word zonder dat we iets hoeven te zeggen, de asbak die word aangeschoven, de live muziek, de muziek van de dj maar vooral de lach die op ons gezicht verschijnt en die we er niet meer van af krijgen. Ja ik vind het echt super hier!

Nou wat heb ik de afgelopen week gedaan. In de Malediven heb ik vooral genoten van de zee, het strand, de verse sapjes, een goed boek, het bad, het bed en vooral de dekens. Lekker even tijd voor mezelf en even weg van alle gekte, dat was heerlijk.

Maandag middag vloog ik weer terug. Op het vliegveld wouden ze me er bijna niet in laten aangezien die man niet geloofde dat ik hier voor vakantie was. Hij wou geen stempel zetten dus stuurde hij me ergens anders heen. GELUKKIG zonder uitleg aan die andere man die gelukkig iets dommer was, niet naar al mn andere stempels keek, vroeg of ik moe was haha, en zette vrolijk een nieuwe stempel godzijdank. Mijn hart ging echt helemaal tekeer en ik trilde helemaal maar gelukkig was het helemaal goed gekomen. Vanuit het vliegveld meteen door naar dutch hospital omdat ik nog ff snel een drankje zou doen met Marketa voordat ze naar trinco zou gaan. We zouden maar een uurtje hebben dus redelijk snel toch besloten dat Market maar mooi bij mij zou blijven slapen en de volgende ochtend maar naar Trinco zou gaan. Dat drankje werden toen ook heel veel drankjes en een pizza maar het was echt super gezellig.

De rest van de week heel druk gehad met werk. Een paar lange dagen aangezien we volgende week verschillende evenementen hebben waar we van alles voor moeten regelen. Donderdag avond na het werk toch maar nog even naar het hostel gegaan om een film te kijken.

Vrijdag avond helemaal niks gedaan, zaterdag toch nog moeten werken en op stoffen jacht geweest voor de outfits van de modellen voor porsche. En naar de tailor voor het design en de maten op te nemen van de modellen. Savonds lekker uitgeweest en weer lekker genoten. Zondag veel geslapen en toen was het weekend alweer voor bij.

Gister na het werk gezellig wat met Marketa gaan drinken aangezien het waarschijnlijk de laatste keer was dat we wat met zn tweetjes konden doen. Ook weer heel gezellig net als anders.

Vandaag hoopte ik een hele productieve dag te hebben maar uiteindelijk maar amper op kantoor geweest aangezien ik weer van alles moest regelen. Maar mn baas had me wel meegenomen voor lunch dus dat maakte het weer wat beter.

Over twee weekjes zit ik al in het vliegtuig, echt heel bizar. De komende twee weken is het nog super druk op het werk maar toch wel leuk dat ik mijn stage eindig met een event voor Porsche waar we al zolang mee bezig zijn. Daarnaast moet ik nog heel veel voor school doen maar genieten zal ik nog zeker doen. Dus je hoort het wel, dit gaan twee drukke maar hopelijk wel leuke weken worden met veel lachen en waarschijnlijk ook wel wat traantjes.

Ik zie jullie snel weer!

Liefs uit Sri Lanka,

xx Marjolein

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active