marjolein927.reismee.nl

Work, Party and Maldives

Lieve allemaal,

Jezus wat gaat de tijd toch snel! Nog even en ik ben al weer thuis. Heel leuk maar ook weer totaal niet. Hier dus weer even een updatetje over mijn leven, alleen dit keer vanuit de Maledieven in plaats van Sri Lanka.

Vorige week Dinsdag was ik met een aantal vrienden gaan uiteten en daarna nog even naar Manchester aangezien Joep die nacht weer terug naar Nederland zou gaan. Afscheid nemen is nooit leuk maar de avond was wel fijn want het deed me goed om weer leuke mensen om me heen te hebben.

Woensdag weer de hele dag gewerkt en er was een moment waarop ik savonds niet naar het evenement zou hoeven maar helaas toch wel. Dus weer een avondje gewerkt maar gelukkig was het niet zo erg. Ook donderdag en vrijdag weer gewerkt maar gelukkig even geen evenementen voor mij.

Mijn planning voor dat weekend was om alleen maar te slapen aangezien ik nog al erg veel slaap te kort kwam. Natuurlijk is dat er niet van gekomen. Vrijdagavond ging ik met een aantal vrienden uiteten. Daarna toch maar even mee gegaan naar Manchester. Toen we na een half uurtje opstonden om naar huis te gaan zei Market ineens: Floor?! Na een halve seconde erover nagedacht te hebben zei ik ja, maar we gaan het niet te laat maken. Toen we bij floor by o waren, waren we allebei echt super blij, dit was precies wat we nodig hadden. Samen aan onze bar met een wijntje, we hoefde allebei niets te zeggen want we wisten precies wat de ander dacht. Alle barmannen vroegen meteen van waar zijn jullie al die tijd geweest haha, ook hoefde we niks te bestellen want ze wisten toch al wat we wouden. Echt heerlijk dit! Toen het wat later werd zei ik tegen Market: Amuseum?! En Market meteen, ik wou precies hetzelfde gaan zeggen hahah. Dusja uiteindelijk was ik rond 5 uur pas thuis maar het was zeker de moeite waard. Echt een super gezellige avond.

Zaterdag had ik de hele dag in bed gelegen. Tegen de avond toch maar opgestaan om me klaar te maken en wat te eten aangezien savonds Jan zijn afscheidsfeestje was. Heerlijk op zijn dakterras met zn allen. Rond een uur of een maar begonnen over of we nog uit wouden gaan. Het probleem was dat heel veel wouden maar niet iedereen er op gekleed was. Hier moeten de mannen namelijk met uitgaan een lange broek en dichte schoenen aan. Gelukkig had Jan nog een paar extra lange broeken en schoenen dus kon het feestje toch door gaan. Het zag er werkelijk niet uit maar het voldeed aan de dresscode. Dus rond een uur of 2 konden we toen eindelijk naar Amuseum. Weer een veel te lange avond maar ook weer super gezellig en vooral heel komisch.

Zondag weer heerlijk de hele dag in bed gelegen om een beetje op te laden voor de komende week. Maandag tot en met vrijdag weer de hele dag gewerkt. Ook weer lekker druk gehad met allemaal meetings en veel te veel geregel maar ik heb het overleefd.

Vrijdagavond was ik dankzij de regen al om 8 uur klaar met werken, om 9 uur was ik thuis, snel ff gedouched, omgekleed, klaargemaakt en wat kleren op mijn bed gegooit die ik mee kon nemen naar de Maledieven. Om half 10 was ik al klaar om te gaan. Snel even Market opgehaald en toen weer op weg naar Floor by O. Helaas was het erg druk dus was het iets minder dan anders maar gelukkig nog steeds heel gezellig. Na een tijdje kreeg ik een berichtje van Fanny met de vraag of ik al op de Maledieven was en met de boodschap dat Keith daar ook een paar dagen heen ging. Dus ik sturen dat ik bij Floor by O was, dat ik de volgende middag pas naar de Maledieven zou vliegen en welke Keith het was aangezien de enige Keith die ik ken niet meer in Sri Lanka was. Belt ze, ja amerikaanse keith, hij is terug, kom naar Clique daar zijn wij nu. Uiteindelijk besloten dat we elkaar later wel in Amuseum zouden zien. Eenmaal bij Amuseum was de rest daar ook en hebben we weer een super avond gehad.

Helaas moest ik zaterdag ochtend op tijd op aangezien ik een vliegtuig moest halen. Dus weer een lekkere korte nachtrust gehad. Gelukkig was de reis helemaal goed verlopen. Ook al heb ik de goedkoopst mogelijk hotelkamer, hij is nog steeds heel luxe. Twee badkamers, slaapkamer met 2persoonsbed, DEKENS en ac, zitruimte met bank en tv en een heerlijk balkon. Dus ik kan niet klagen. Nadat ik een tijdje op mn kamer heb gezeten maar naar buiten gegaan. Daar lekker rondgelopen over het eiland en strand. Heel mooi maar niet veel te beleven. Dus nadat ik wat had gegeten maar besloten om van het bad te gaan genieten met een boek en een lekker muziekje. Daarna op tijd in bed gaan liggen en heerlijk gaan slapen. Ik kan me niet herrineren wanneer ik voor het laatst zo heerlijk heb geslapen!

Vandaag na het ontbijt eerst een wandelingetje over het strand gemaakt. Daarna toch maar eens me schoolspullen er bij gepakt. Helaas is mn concentratie ver te zoeken dus ik zal zo nog maar eens een poging wagen. Wat ik de rest van de tijd ga doen.. Ik heb werkelijk geen idee! Dat horen jullie de volgende keer vast wel weer ;)

Tot snel!

Liefs uit Maldives,

xx Marjolein

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active