marjolein927.reismee.nl

leavingtime

hallo allemaal,
ik ben net thuis.. hele dag weer lekker gewerkt bahbah, ik verveelde me nu een beetje dus ik dacht zal maar weer even wat gaan schrijven.
Maandag 6 december
Vandaag had ik een dagje vrij, ik dacht laten we maar wat nuttigs doen dus ik was al om 9uur opgestaan. Volgens mij nog niet vaak gebeurd als ik een dag vrij had :P Eerst ff rustig ontbeten en toen richting subway gelopen. Ik moest even nog wat voor mn national insurence number regelen en t geld van de buskaartjes terug vragen en aangezien ik de manager voorlopig niet zou zien had ik dat toen maar ff gedaan. Toen dat helemaal geregeld was wou ik sigaretten halen, dus ik laat mn id zien. Zegt dat mannetje: je bent nog geen 18, dus ik zoo ja zeker wel. dus hij zo nee, 17 januari pas.. dus ik hem helemaal uit zitten leggen hoe je dat moest uitreken en na tien minuten had hij t eindelijk door en nee ik overdrijf nu echt niet. Dus hij zo ik ben 20 januari jarig. en toen zei ik proficiat, bye! hahah hoe stom kun je zijn. Toen was ik maar weer richting strand gelopen, een beetje nadenken over wat ik nu straks wil gaan doen maar daar werd ik ook niet veel vrolijker van. Toen weer richting huis gelopen en onderweg nog ff wat boodschapjes gedaan. Thuis weer ff voor studies gekeken en nagedacht over wat ik in de tussentijd wil gaan doen, maar ik weet t nog echt niet. Daarna ma wat gaan poetsen want dat was ook nodig (dat is hier altijd nodig, net een zwijnenstal) daarma weer ff in de kamer gezeten en weer verder gekeken, maar toen had ik t echt gehad. Ik kon toen op elk moment gaan huilen of uitbarsten. En toen kwam josep thuis, dat ging wel goed. Maar daarna kwam vladimir thuis met zn stomme fiets en toen was de hele vloer weer helemaal vies, dat was echt de druppel dus toen werd ik echt boos. Maar ik vind t m sowiso al irritand dus t was ma goed dat hij degene was tegen wie ik uitviel. Daarna 3sigaretten achter elkaar gerookt (ja ik weet t goed voor me gezondheid) En josep: doe rustig! Maar dat ging toen echt ff niet. Daarna een hele lange douche genomen. Heerlijk! Toen was ik weer n beetje afgekoelt en opgewarmd. 'savonds weer een film gekeken en een beetje met josep gekletst. Dat was wel ff fijn, weer even lekker gelachen :p
Dinsdag 7 december
Vandaag weer de hele dag werken. Ging niet helemaal zo lekker. En toen kwam Lina er ook nog aan. Vraagt ze of ik nog steeds na school ging, dus ik nee. 5 minuten later stond er op t rooster dat ik de dag drna moest werken terwijl ik normaal ALTIJD vrij ben op woensdag. Dus mn plannen voor de rest van de dag ook weer na de klote. t grappige was nog dat ik de hele tijd de neiging had om in t spaans te gaan vloeken aangezien altijd als ik met josep aan t praten ben hij gaat vloeken als hij niet weet in t engels en dat gebeurd nog wel regelmatig/bijna altijd :P Maar daarna was lina weg dus toen werd mn humeur een heel klein beetje beter. Toen ik daarna mn pauze wou gaan houden werd t natuurlijk weer heel druk. Dat is t hier, je mag eigenlijk nooit t woord 'break' hardop zeggen want anders word t heel druk :p Toen maa besloten om savonds toch ff uit te gaan met mn collegas, onderweg na huis een heerlijke fles wijn gehaald. Toen ik thuis was had ik een pakketje van michelle binnen en toen was mn humeur weer helemaal goed ;) Toen me eerst ff klaargemaakt en toen ff samen josep en raul gegeten. Daarna moest ik op josep wachten aangezien we samen richting t centrum gingen. en toen was ik te laat dankzij hem, en dan zeggen ze wat van vrouwen hahah.. Toen na mary shelley gegaan waar mn collegas al waren. Was wel gezellig. Toch weer op tijd na huis gegaan. Om 1uur was ik al thuis. Dit was trouwens ook t afscheidsfeestje van sergio. Hij is nu op vakantie en als hij terug komt gaat hij ergens anders werken. Vanavond ook mn eerste kerstkaartje ontvangen :) thuis kon ik niet echt slapen maar ik was wel erg moe.
Woensdag 8 december
Vandaag was de bedoeling dat ik om half 6 zou opstaan, 7uur de bus na salisbury zou pakken en om 9uur op t werk zou zijn. Om 11 uur belde julio mij waar ik was. En toen lag ik nog in mn bed. Ik schrok me dood, dat is me nog nooit gebeurd maa ik was de afgelopen dagen ook al erg moe en uitgeput en heel chaggerijnig dus ik had mn slaap ook gewoon nodig. Dus toen had ik me in 10 minuten ong klaargemaakt en toen was ik uiteindelijk om 1uur op t werk. Ik moest julio smse als ik in de bus zat dus ik dat gedaan en ook meteen bijgezet dat ik t heel erg vond en dat dat nog nooit eerder was gebeurd en dat het ook het ook nooit meer zal gebeuren. En toen smste hij mij dat t okee was, en dat ze wisten dat ze op mij konden vertrouwen en dat t niet erg was als t een keer gebeurd. Gelukkig maar. Daarna nog de hele dag gewerkt en toen was ik rond 7uur thuis. En toen ook weer optijd gaan slapen.
Donderdag 9 december
Eerst lekker lang geslapen, daarna ff gedoucht, ontbeten, boodschappen gedaan en voor de rest niet veel meer :P
Vrijdag 10 december
Vandaag moest ik weer naar salisbury, dit keer maar 7 wekkers gezet maar ik was gelukkig al wakker van de eerste. Dus toen weer lekker de hele dag gewerkt. En toen was ik weer lekker laat thuis. Toen nog ff een film gekeken en muziek geluisterd en toen weer lekker in mn bedje gekropen.
Zaterdag 11 december
Vandaag weer lekker vrij. Eerst heerlijk geslapen. Daarna een keer maar wat wcpapier gekocht want die hadden we ook weer nodig. Aan de eind van de middag had ik ff met christin afgesproken. Weer ff lekker bijgekletst. We hadden t kerstbier uitgeprobeerd. Echt dat is serieus niet te drinken. Dus toen had ik maar ff wat normaals besteld :p Maar we waren maar tot 7 uur ofzoo gebleven. Onderweg na huis weer wat boodschapjes gedaan. Thuis weer ff een film gekeken met josep. Altijd leuk. Ik denk dat als ik terug kom ik 1000 films heb gezien :p
Zondag 12 december
Vandaag weer een keer in mn eigen subway gewerkt. Voor de rest volgens mij niets bijzonders gedaan.
Maandag 13 december
Vandaag hoefde ik pas smiddags te beginnen met werken. Was niet zo heel druk alleen af en toe. Toen ik pauze had was ik ff buiten aan t roken. En toen kwam ik callum tegen (de barman van cristopher creek) Echt heel raar om hem weer te zien.Was echt lang geleden. Toen ff wat gekletst en toen maar weer aan t werk gegaan.Na t werk meteen door naar de leavingparty van nina en ana. Ik heb volgens mij nog nooit zo veel gelachen op een avond :p Was echt gezellig. Allemaal idioten spelletjes gedaan zoals de stoelendans hahah en ik ben ben dan de jongste. En nina was uit dr broek gescheurd :p jaa sommige mensen hadden genoeg op :p Ik was al rond 1 uur thuis aangezien ik de dag drnaa weer vroeg op moest. Ik hoorde laterna dat sommige nog doorgegaan waren tot 12uur smiddags de volgende dag :p
Dinsdag 14 december
Vandaag mocht ik weer lekker na salisbury, altijd leuk zo'n lange dag. In de bus lag ik te slapen met mn mond open, dat zag er vast heel charmant uit :p Een van de meisjes waarmee ik moest werken was jarig. Was op zich wel een leuke dag aangezien t vooruitzicht had dat ik daar de rest van t jaar niet meer heen hoefde! Ik was weer lekker laat thuis en heel erg moe. savonds weer een film met josep en raul gekeken. Volgens mij was t dit keer the transformers. Ik dacht echt dat ik de film vreselijk zou vinden maar dat viel opzich nog wel mee.
Woendag 15 december
Vandaag weer vrij. Eerst lekker geslapen en smiddags een kerstboom en kerstversiering gekocht. Thuis de kerstboom versierd. Hij is echt prachtig hahah en erg klein. savonds was ik begonnen met kerstkaarten geschrijven. Ze verklaarde mij hier voor gek dat ik kerstkaarten ging schrijven :p Josep kwam toen met toen t idee om n foto van ons 3 (raul, josep en mij) te maken bij de kerstboom en dan mailtjes versturen met merrychristmas van de shelbourneroadfamily. Op zich nog n best leuk idee, maar nu ben ik toch al begonnen :p Daarna een hele slechte film gekeken met josep. Geen idee waarom, maar we hebben m toch afgekeken :p
Donderdag 16 december
Vandaag weer in mn eigen subway werken. Was niet zo geweldig. En toen kwam ik er achter dat t rooster was veranderd. Dus ik moest deze week dan 3 keer in commercial road werken. De subway waar vladimir werkt. Thuis was ik heel blij om te horen dat ik niet met hem hoefde te werken hahah :P.. Daarna belde razib mij of ik asjeasjebliefd morgen(vandaag dus) in salisbury wou werken. Ik wou echt zo graag nee zeggen, maar ik zeg toch altijd jaa dus helaas weer een dagtripje naar salisbury. Daarna was er al vroeg een leuke film op, how to lose a guy in ten days. Die heb ik al 1000x gezien maar toch nog maar opnieuw gekeken. Daarna ff met josep buiten gerookt. En toen vertelde hij dat hij nou toch ging verhuizen(als hij terug is van vakantie) Hij was naar een huis gaan kijken vandaag en en t was mooi, nieuw en schoon. En dat hij toen ook aan mij moest denken en dat hij dacht dat ik ook maar daar heen moest verhuizen. Het klinkt echt heel erg leuk. Maar t is 80 pond per week en dat vind ik toch wel veel. Dus ik weet t nog niet. En christin wou ook al dat ik naar huis verhuis maar dat is ook 80 pond per week. Maar ik wil ook niet alleen met thomas en vladimir hier blijven want dan ga ik echt dood. Want thomas praat amper en vladimir vind ik gewoon bloedirritant. Ik weet er trouwens niet of er iemand starwars ooit heeft gezien. Maar diechewbacca maakt blijkbaar altijd zo'n geluid. En toen josep mij dat liet zien heb ik echt dubbel gelegen. Het is precies vladimir als hij praat. Ik zou zeggen zoek het op :p savonds weer een film gekeken met josep en af en toe kwam raul er ook bij zitten, maar hij was niet zo vrolijk vandaag want hij kan geen werk vinden en nog wat gedoe daarmee maar ik heb geen zin om dat aan jullie nu uit te gaan leggen en zo interessant is t nou ook weer niet. Maar als hij volgende week nog niks heeft gevonden gaat hij waarschijnlijk terug na italie en dat wil ik echt niet wat ik kan echt niet alleen met thomas en vladimir in een huis wonen. Net voor dat ik wou gaan slapen kwam josep nog ff afscheid nemen aangezien hij vanmorgen al vroeg weg ging. Weer terug na spanje voor de rest van dit jaar. Wel jammer, nu zal t wel saai worden in dit huis. Is het nou al :p
Vrijdag 17 december
Vandaag werd ik al lekker om half 5 wakker heerlijk. Thomas kwam net thuis van t werk en Josep was zich klaar aan t maken om lekker op vakantie te gaan naar zn huis. Toen nog ma ff een half uur in bed gelegen en toen was t voor mij ook weer tijd om op te staan. Om kwart over 6 hier weggegaan en om 7uur de bus gepakt en om 9 uur begonnen met werken. Ik was daar niet echt blij mee maar Biba en Shradda wel want die zien mij 10x liever dan het grote deel van hun collega's :p Dat vrolijkte me een beetje, want vrolijk was ik niet bepaald aangezien ik niet echt veel had geslapen. En ik er niet aan wil denken om alleen met die twee apen in een huis te leven. smorgens had ik nog wat informatie voor raul achtergelaten wat ik eerst van school had gekregen. Hopelijk heeft t hem wat geholpen. Het was trouwens erg druk met lunchtijd. Het eerste uur hadden we 126 verkocht, het tweede uur 107 en daarna 70 en 50 ofzoo echt niet normaal. Wat wij eerst hadden als t echt druk was was 70 per uur :p Dus ik heb vandaag wel echt hard gewerkt al zeg ik t zelf :) Toen ik na huis ging hopelijk tot volgend jaar, maar mis tot morgen of overmorgen :p je weet t maar nooit! De terugweg in de bus ook lekker geslapen en toen ik thuis was was ik bijna meteen hier mee begonnen en zo maar weer eens klaarmaken. Ga vanavond weer gezellig ff wat met christin drinken. Heb ik wel echt zin in. Maar ik ga het niet te laat maken want morgen mag ik weer lekker werken :)!Ik merk nu wel echt dat de feestdagen dr bijna aankomen want er zijn al zoveel mensen weggegaan de laatste tijd of gaan bijna weg. Heel jammer maar t is niet anders. Ik spreek jullie snel weer! hopelijk is daar ook alles goed!
xxxx marjolein.

Reacties

Reacties

Maria Donkers

Hallo Marjolein,
Wat vliegt de tijd, het is al weer bijna Kerstmis.
Dus bij deze, ik wens je heel fijne, gezellige Kerstdagen, een knallende jaarwisseling en een geweldig mooi 2011. Maak er een mooi jaar van!
Groetjes uit het verre America, Maria

Maria Donkers

Hallo Marjolein,
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag,
ik wens je een heel fijne dag !!
Ik zou graag bij je op de koffie komen en dan samen gaan wandelen langs het strand, dat lijkt me heerlijk.
Maar omdat dat niet gaat lukken, even deze felicitatie per mail.
Groetjes, Maria Donkers

Ome Jan en Tante Gerrie

HIEP,HIEP,HOERA
MARJOLEIN PROFICIAT MEID,MAAK ER EEN LEUKE DAG VAN.
ZAL WEL RAAR ZIJN ,NU JE NIET THUIS BENT?
MAAR IK DENK DAT JIJ VAN JE VERJAARDAG DAAR OOK WEL EEN FEESTJE VAN MAAKT.
DIKKE KUS VAN ONS.XXX
DOEIIIIIII

tante Gerrie

heeey Marjolein

hoe is het??????
volgs. mij goed??? je hebt niks meer opgeschreven de laatste tijd???
ga je daar ook carnaval vieren????
ik hoor het wel,oke.
heel veel groetjes van ons.
doeiiiiiiiiiiii

marjolein

hallo,
goeed, jaa ik heb niet echt de tijd of zin voor gehad :p Ik heb de afgelopen twee maanden erg veel gewerkt. maa jaa ik gaa ook carnaval vieren maa gewoon in nederland. Ben net aangekomen:) xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active